Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen jonnet

Vierailija
31.05.2015 |

Katselin tuota Kangasalan menoa ja sehän muistutti ihan Tamperetta! Keskustassa örveltää koko ajan ihan samanlaisia jonneja kuin Kangasalla. Heitellään tumppeja, tölkkejä ja roskia kadulle, ajellaan mopoautoilla miten sattuu, syljeskelläään ja kiroillaan, nauretaan hysteerisesti jos heitä yrittää ojentaa.

Mikä täällä Pirkanmaalla mättää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on sellanen amispääkaupunki. Tänäänkin murskattua lasia ja kaikkea paskaa taas lainehti kadut, kuten joka vkonloppu ja vähän viikollakin.

Vierailija
2/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen tamperelainen amis kotona, ja juteltiin tästä Kangasalan tapauksesta. Poika jyrkästi tuomitsi nuorten käytöksen ja totesi, että jos hän itse olisi väärässä paikassa mopoillut, niin olisi vaan pyytänyt anteeksi ja poistunut, kun tullaan huomauttamaan. Samaa mieltä kuulemma kaverit, eli tuntuvat muut nuoret kovasti paheksuvan tuollaista käytöstä mitä videolla näkyi.

Eilenkin tuli kotiin sovittuun aikaan Ruusiksesta, selvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:51"]

Mulla on tollanen tamperelainen amis kotona, ja juteltiin tästä Kangasalan tapauksesta. Poika jyrkästi tuomitsi nuorten käytöksen ja totesi, että jos hän itse olisi väärässä paikassa mopoillut, niin olisi vaan pyytänyt anteeksi ja poistunut, kun tullaan huomauttamaan. Samaa mieltä kuulemma kaverit, eli tuntuvat muut nuoret kovasti paheksuvan tuollaista käytöstä mitä videolla näkyi.

Eilenkin tuli kotiin sovittuun aikaan Ruusiksesta, selvänä.

[/quote]

Onnittelut! Hienosti kasvatettu.

Vierailija
4/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:47"]

amispääkaupunki[/quote]

JUURI näin!

Vierailija
5/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei noita samanlaisia jonneja ne on joka paikassa. Täällä Espoossakin jopa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi