Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ketipinor depot ?

Vierailija
31.05.2015 |

Kokemuksia kenellään? Minulle määrättiin kyseistä lääkettä 300mg/vrk. Onko millainen lääke?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkävaikutteinen psykoosin hoito- ja estolääke, yleensä hyvin siedetty ja tehokas.

Vierailija
2/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin kun halvemmalla sai niin seroquel prolongin ketipinor depottiin. Viitehintajärjestelmän takia otettava halvempi apteekissa koska muuten ei saa 3 euron erityiskorvaavuudella.

Itse olen huomannut huiman väsymyksen noin 1.5 tuntia tabletin oton jälkeen. Ei tullut seroquelilla noin voimakasta reaktiota illalla. Voiko Ketipinorin depot jotenkin sulaa nopeammin vatsassa vai mistä kyse?

Minulla annos 400mg. Ollut pitkään sama. Nyt vähän harmissani kun selvä erilainen reaktio eri lääkemerkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinoria määrätään nykyään hyvin usein unettomuuteen ilman mitään muita oireita.

Vierailija
4/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsit pelkästä unettomuudesta nii järjettömän kokoinen annostus! Oma mielipide vahva, älä käytä! Rentoutua voi monin keinoin! Ja jos aijot testata niin ehdottomasti pienemmällä annostuksella! Tuosta lääkkeestä ei oo mitään hyvää sanottavaa! Kokeile joogaa, kokeile rentoutumista, kaikkea muuta ennen kuin testaat tuota lääkettä...

Vierailija
5/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:16"]Ketipinorista on jo aiemmin ollut markkinoilla depot-valmiste Seroquel Prolong.
[/quote] Näistä lääkkeistä on raportoitu paljon negatiivisia sivuvaikutuksia! Voi vaikuttaa jopa kilpirauhasen tuotantoon yms...

Vierailija
6/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:42"]

AP:  Ei minulla ole psyykosia tai skitsofreniaa! Unettomuus vain!

[/quote]Oletko varma. Unettomuuteen käytetään Ketipinor 25 mg annostusta ei-depottablettina. 300 mg lihottaa varmasti, kun jo 25 mg tahtoo tehdä sen. 

Vierailija
7/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota lääkettä on määrätty varmasti niillekin tuolla annostuksella kellä niitä psykooseja ei oo! Ap lue netistä seroquelista raportoituja haittavaikutuksia ja miksi se ei ole suosittu lääke, vaikka sitä määrätään! Tuo lääke vaikuttaa ajatteluu, pitäis vetää kokonaan pois markkinoilta, eikö lääkkeen hintakin jo kerro mitä sillä tehdään, rahallista voittoa,mutta laatu ei välttämättä ole paras! Kannattaa ehdottomasti joko selvitellä syitä miksi et saa unta, ja laittaa koko lääke vaihtoon ja pyytää muuta tilalle!

Vierailija
8/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaisi mulla bulimian ja kilpirauhasen vajaatoiminnan. Lihoin myös melkein 30kg. en suosittele.

Vierailija
9/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain unettomuuteen sitä. Tunnin kuluttua tabletin ottamisesta sammuin ihan täysin ja nukuin kuin tukki 10-12 tuntia. Päivät olin ihan zombie ja ruokahalu oli ihan älytön. 

Vierailija
10/15 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista ap vielä lääkäriltä tai hoitotaholta, että onko sinulle määrätty tarkoituksella unettomuuteen noin suuri annos. Lääkärillä voi olla asiaan jokin perustelu, joka ei ehkä täältä netistä selviä. Sinänsä lääkettä käytetään kyllä unettomuuteenkin, koska nykyään ei enää mielellään määrätä unilääkeitä tai bentsoja, mutta tuo annos kuulostaa isolta.

Vierailija
11/15 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan se tuli markkinoille, mistä sinulla on käsitys sen siedettävyydestä ja tehokkuudesta?

Vierailija
12/15 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorista on jo aiemmin ollut markkinoilla depot-valmiste Seroquel Prolong.

Vierailija
13/15 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:  Ei minulla ole psyykosia tai skitsofreniaa! Unettomuus vain!

Vierailija
14/15 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 300mig tekee sinusta sinusta jopa ikuisen potilaan kuhduttaa hormonitoiminnot kuten 1-3kk köytöllä voi jokivekset selvästi kuihtua. Kuten muillakin vahvoilla psykoosilääkkeillä on saman suuntaisia vaikutuksis. Stestosteroni eritys vähenee olemattomiin seuraus on ettei enää ota eteen tai jää heikoksi.

Vierailija
15/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt viisi vuotta 400mg päivässä eikä ole vaikuttanut painoon mitään. Nukahdan hyvin ja puoliintuu n. 7 tunnissa joten pystyy vielä olemaan töissä lähes normaali kuosissa. Nyt määrättiin debot 400mg ja ainakin nyt alussa aamulla ihan pöppörössä eikä ajatus toimi normaalisti sekä vaikuttaa motoriikkaan. Ehkä ajan kuluessa voi toimia mutta minä pyysin uuden reseptin normaali Ketipinoria. Ja yhden kerran otin vahingossa kaksi debot tabua 800mg ja oli kuin kolmen promillen kännissä. Soitin lääkäriin ja ohje tuli että soita 112. En soittanut kun on toleranssia alla mutta muuta en pystynyt kuin makaamaan sohvalla odotellen vaikutuksen laskua. Tuolle ei ole olemassa vastalääkettä eli jos vetää överit niin on herran hallussa selviätkö hengissä, eikä ole tutkittu yli 800mg vaikutuksia. Mulla yksi itsari alla muilla lääkkeillä mut nyt mulla on tota debot tablettia 38800mg kaapissa ja luulisin että 10*400mg eli 4000mg ja henki lähtee. Kyllä kärsin masennuksesta ja muusta tällä hetkellä mutta olkaa varovaisia noitten debot tabujen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä