Ruvello.fi verkkokauppa kokemuksia
Älkää koskaan haksahtako tilaamaan Ruvello.fi verkkokaupasta.
Ostin taannoin "villatakin", jota tietysti kehuttiin kestäväksi ja lämpimäksi. Kun takki vihdoin saapui, se ei vastannut kuvausta millään tavoin. Se tuli Kiinasta (jota ei mainittu missään) ja oli huopamaista, ohutta kangasta ja laadullisesti paskaa. -No, eikun palauttamaan. Sain vastaus s-postissa osoitteen, joka oli ilmeisesti Kiinan tehtaalle. Ruvellon palautuskäytännön mukaan asiakas maksaa palautuksen, jossa pitää olla seurantakoodi.
Postista kyseltyäni palautus olisi tullut kalliimmaksi kun koko riepu. Että semmoista asiakaspalvelua.
Kommentit (8)
Näitä on nykyään paljon.
"Firma" on käytännössä vain setä jolla on tietokone.
Tilaavat tavaraa Kiinasta, kertovat hinnan kymmenellä, ei yhteystietoja,ly-tunnusta.
Jos härpäke kiinnostaa, se kannattaa tilata itse suoraan Kiinasta.
Mulle kävi samoin! Tilasin talvikengät! Eivät sopineet, palautus Kiinaan! Seurantalasku 68e!
Nyt Klarna lähetti laskun! Soitin oon palauttanut!
Lasku jäädytettiin! Nyt tuli viestiä lähetä kuitti! Lähetin! Nyt uusi viesti, meillä yhteys tökkii Klarnan kanssa! Lähetä pankkitiedot, saat rahat takaisin!
Kengät tuli kolmen viikon kuluttua vasta!! Älä osta koskaan sieltä, mitään!
Pojan perhe menetti, 22e! Ei oo maksettu takaisin Klarnalta!
Tilasin hopeisen kaulakorun, joka oli kaikkea muuta kuin hopeaa. Palautin kirjeenä, joka muka olisi pitänyt palauttaa seurantakoodilla, mutta olisi tullut kalliimmaksi kuin itse koru. Ei ole kuulunut mitään, sinne meni 30€
Fi -pääte ei suinkaan tarkoita, että tuote tulisi Suomesta. Tultuani kerran huijatuksi, tarkistan aina firman alkuperän ennen tilaamista.
Kiinalaisia myrkkytuotteita ei pidä tilata. Ne ovat usein myös uiguurien pakkotyöllä valmistettu. Välttäkää kaikkea kiinassa valmistettuja tuotteita. Se on tehokas viesti niille, ettei hyväksy ihmisoikeuksien polkemista.
Vierailija kirjoitti:
Fi -pääte ei suinkaan tarkoita, että tuote tulisi Suomesta. Tultuani kerran huijatuksi, tarkistan aina firman alkuperän ennen tilaamista.
Kiinalaisia myrkkytuotteita ei pidä tilata. Ne ovat usein myös uiguurien pakkotyöllä valmistettu. Välttäkää kaikkea kiinassa valmistettuja tuotteita. Se on tehokas viesti niille, ettei hyväksy ihmisoikeuksien polkemista.
Missä muualla tuotteita valmistetaan kuin kiinassa?
Kannattaa tarkistaa firman tiedot. Nämä huijarit eivät ilmoita osoitetta, puhelinnumeroa eivätkä sähköpostissa. Y-tunnus on pakollinen ha pitäisi näkyä asiakkaalle jo sivuilla. Oli nimi mikä tahansa, jos ei ole minulle tuttu ennestään, tarkistan nuo tiedot ja haen myös kokemuksia ja arvosteluja ennen tilausta.
Tilasin ihanaisen pipon/hatun , mutta ei mitään yli puoleen vuoteen ole tullut..Kyllä mielestäninmaksoinnormaaalin verkkokamsun. Pitäis ilmoitaa lhetysmaa, ksoka men halua mitään tullimaksuja, Taisin tulla reteesti huojatuksi,
Ruvello...huijarifirma täysin. Myy kiinan kamaa. Tilasin kengät 39.90..€.laukun 39.90€..katsoin kiinan wishin sivuilla samat tuotteet 6-9€.
Tuleminen kesti 1kk. Aina sama selitys...juuri lähtivät.. lopuksi joku yjanjon...box helsinki paketin lähettäjä.
Älkää tilatko.