Miehen exä täysi vastakohta minusta. Täh?
Moniko mies vaihtaa naismakuaan laidasta laitaan?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:21"]Onko ex kaunis ja älykäs?
[/quote]
En osaa niitä mitata mutta täysin eri puusta veistetty
Moni mies on tietyntyyppisen naisen kanssa ympäröivän yhteiskunnallisen paineen vuoksi. Sitten kokemuksen ja näkemyksen karttuessa ehkä uskalletaan olla sitä mitä oikeasti ollaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:20"]Moniko mies vaihtaa naismakuaan laidasta laitaan?
[/quote]
Minä ainakin kiinnostun hyvin erinäköisistä naisista.
Tuossa esimerkkejä.
https://www.google.fi/search?q=charlize+theron&client=ms-android-samsung&hl=fi-FI&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GDZrVaeyMIHvsAHz5IHgDg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=533&bih=295
Hei! Haloo ei sitä kysellä kun ihastuu tai rakastuu on sama minkä näköinen on jos ja kun kemiat kohtaa!
En tarkoita vain ulkonäköä vaan siis koko luonne, elämänasenne, koulutus, taustat, terveys
Mä ainakaan haluu nähdä exän näköistä kokoista oloista vaihtelu virkistää!
Jos se ajatteli, että haluaa jotain ihan muuta, kuin millainen sinä olit. Nyt se tietää, millaista on olla kaltaisesi kanssa, haluaa kokeilla toimisiko suhde erilaisen ihmisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:30"]Jos se ajatteli, että haluaa jotain ihan muuta, kuin millainen sinä olit. Nyt se tietää, millaista on olla kaltaisesi kanssa, haluaa kokeilla toimisiko suhde erilaisen ihmisen kanssa.
[/quote]
Siis piti tietysti sanoa, että ex on koettu, halusi jotain muuta. :) meni ex ja nykyinen sekaisin!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:29"]
En tarkoita vain ulkonäköä vaan siis koko luonne, elämänasenne, koulutus, taustat, terveys
[/quote]
Puhutaankohan täällä nyt minusta..?!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:29"]
[/quote]
Puhutaankohan täällä nyt minusta..?!
[/quote]
Alkaako nimesi s:llä?
Minä ainakin vaihdoin exän täysin toisenlaiseen nyxään. Exä oli pitkä, hyvä kroppainen, tehnyt mallikeikkaa, psyykkisestä sairas, laiska, lapsellinen, ei ymmärtänyt romantiikan päälle hölkäsenpöläystä, tulevaisuuden haaveena oli iso omakotitalo ja olla minun elätti (huomasi aina muistuttaa tästä jos pidin vaikka ylityövapaata). Ja nämä oli syitä miksi hänestä tulikin exä. Nykyinen on yrittäjä, paiskii töitä yötä päivää (aivan kuten minäkin), laiha, ei mitään malli tyyppiä ennemminkin söpö, ollaan saman pituisia, huomaavainen, romanttinen, kunnianhimoinen, on haaveita.
Exässä ihastuin ulkonäköön, mutta sain oppia, että ulkonäkö ei auta jos sisin on mätä. Siihen pärstätauluun tottuu/kyllästyy nopeammin kuin siihen sisimpään, josta taas voi aina löytää joitain uusia puolia.
Yleensä ne ihmiset rakastumme toisessa myös siihen sisimpään, varsinkin jos alamme oikeaan seurustelusuhteeseen toisen kanssa. Vaikka ei uskoisikaan, kun huomaa miten pinnallista touhu nykyään on, mutta pakko se on uskoa, kun katsellut isohkon lähipiiriläisen hommaa - milloin on ollut kaikenlaisia ehtoja tulevalle kumppanille, mutta tunteet on vieneet vallan, kun toisessa on ollut vaan se "jokin".
Ajatteleppa tätä siis siten, että me vedämme sellaisia ihmisiä puoleemme, jotka vastaavat meidän tämän hetkistä henkistä tilaa. Valikoimme alijtajuisesti sellaisia ihmisiä elämäämme (etenkin se parisuhde!), joita tarvitsemme tämän hetkiseen kasvuumme. Exä saattoi näyttää mutta myös olla henkisiltä ominaisuuksiltaan aivan erilainen kuin sinä. Hän on oppinut siitä suhteesta jotain ja itsestään myös, sinun kanssa on eri haasteet.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:29"] En tarkoita vain ulkonäköä vaan siis koko luonne, elämänasenne, koulutus, taustat, terveys [/quote] Puhutaankohan täällä nyt minusta..?! [/quote] Alkaako nimesi s:llä?
[/quote]
Ei onneksi.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:24"]
Moni mies on tietyntyyppisen naisen kanssa ympäröivän yhteiskunnallisen paineen vuoksi. Sitten kokemuksen ja näkemyksen karttuessa ehkä uskalletaan olla sitä mitä oikeasti ollaan.
[/quote]
Asia on juurikin näin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:30"]
Jos se ajatteli, että haluaa jotain ihan muuta, kuin millainen sinä olit. Nyt se tietää, millaista on olla kaltaisesi kanssa, haluaa kokeilla toimisiko suhde erilaisen ihmisen kanssa.
[/quote]
Eikös mies ole nyt aloittajan kanssa? Ja miehen eksä on ihan erilainen kuin ap.
Itse olen se exä ja mielestäni ihan kaunis ja ns. normaali, koulutettu fiksu nainen. Ja kyllä täytyy sanoa, että miehellä on ihan järkyttävä nyxä. Sellainen tyylitajuton ja todella wt, joka on vielä luonteeltaankin ilmeisesti aika rasittava... Eli juu, näköjään äärilaidasta toiseen menee miehen naismaku. Tosin muutaman kerran mies on tietysti humalassa itkenyt perääni ja kertonut minun olevan se elämänsä nainen ja rukoillut uutta mahdollisuutta vaikka kuulemma häätkin kohta tulossa. Kyllä ihmettelen.
Mun miehen exät on ollu lyhyitä (n.150-155cm) ja tummia. Minä 173cm ja vaalea. Ja muutoinkin hyvin erinäköinen. :) Luonne eroja en osaa vertailla kun en heitä tunne.
Onko ex kaunis ja älykäs?