Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!

Vierailija
31.05.2015 |

En tiedä enään mitä tekisin. Onko samanlaisia kokemuksia? Auttakaa! Olen pulassa.
Olen seurustellut mieheni kanssa reilu puolivuotta. Alussa miehelläni oli kuvioissa toinen nainen jonka hän sitten "lemppasi" minun takia. Olen aina ollut suht varovainen miesten suhteen enkä ole pystynyt luottamaan ikinä miehiin 100%. Meillä on ikäeroa paljon. Mies on minua huomattavasti vanhempi ja hänellä on kokemusta muutamasta vakavasta suhteesta ja mulle tämä suhde on ensimmäinen. Mieheni on töissä 6 päivää viikosta ja vklpsin hän on yöt töissä. Tiedän että työt rajoittaa yhteistä aikaa mutta onko se normaalia että nähdään 2-3 kertaa viikossa? Useimmiten 2. Jos nähdään se olen aina minä joka sitä näkemistä ehdottaa ja jos miehellini käy niin hänelle sopii että näemme vasta 9 aikaan illalla. Klo 8 aamulla hän lähtee jo töihin. Eli näemme tosi vähän. Tuntuu että hänelle on paljon enemmän aikaa nähdä kavereita,käydä salilla yms. En edes muista koska hän on kysyny että haluunko nähdä, vaan se olen aina minä. Meillä on ollut monia riitoja johtuen siitä että minä olen nuori (18v) ja tykkään käydä kavereiden kans ulkona. Ymmärrän toki että ei ihan joka vklp tarvitse, mutta mies on töissä niin miksi mun pitäis olla kaikki vknloput kotona olla tekemättä mitään. Tuntuu kokoajan että "roikkuisin" tässä suhteessa, ja tiedän että suhde ei ole normaali ja mun pitäis lähteä tästä suhteesta pois. Olimme noin 3 vkoa näkemättä koska molemmat ajateltiin että ei tästä mitään tule. Mies ei vastannut puhelimeen 4 päivään ja sanoi että häntä on v tuttanut niin paljon että ei ole jaksanut vastata. Se kolme viikkoa kun ei nähty ja pidettiin todella vähän yhteyttä oli kamalaa! Tunsin oloni niin yksinäiseksi ja tarpeettomaksi. Mietin monena iltana itsemurhaa ja unettomia öitä oli paljon. Kun vihdoin sen jälkeen näimme tunsin taas oloni maailman onnellisemmaksi naiseksi. Tämän jälkeen on nyt 2vkoa jatkunut tämä: mies ei pidä yhteyttä. Vastaa kyllä puheluihin mutta ei enään viesteihin vastaile. Ei ehdota näkemistä ei mitään. Olimme 3 vkoa ilman petipuuhia ollut ja mies vaati käyttää kondomia vaikka se on otettu pois käytöstä jo ajat sitten. Lähdin juhlimaan eri paikkakunnalle parhaan ystäväni valmistujaisia ja tästä ajatuksesta hän ei pitänyt ollenkaan. Puhuttiin että oltais tänään nähty mutta hän ei ole vastannut kertaakaan puhelimeen mutta viesteihin vastaa. Ei halua nähdä tänään. En tiedä enään mitä teen. Olen monesti epäillyt miestäni ja olen sanonut siitä hänelle mutta aina hän sanoo "sulla on liian vilkas mielikuvitus" .. Olen aivan lopussa. En kestä olla tässä suhteessa enään mutta en myöskään kestä ajatusta etten näkisi häntä enään tai soittais joka ilta niinkun on ollu tapana. Tää on ihan kauheeta. Pitäisikö vaan opetella oleen yksin? Koittaa unohtaa mies? Vai mitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se nauta helvettiin.

Vierailija
2/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkappa eteenpäin.nolet 18, ei kukaan isäsi ikäinen pidä tulla sinulle kertomaan mitä sinä viikonloppuisin teet! Nainen! Hanki oma elämä, äläkä roiku vanhojen ukkojen perässä!

paitsi...18 vuotiaasta jopa 30 vuotias voi olla "huomattavasti vanhempi". Joka tapauksessa, jätä se sika ja elä omaa teini elämääsi!

Vierailija
4/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 25 vuotta vanhempi.. Tuntuu vaan että
Hän on ensimmäinen jonka kanssa oikeesti synkkaa ja kenenkans pystyn oleen täysin oma itseni.

Vierailija
5/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:11"]

Mies on 25 vuotta vanhempi.. Tuntuu vaan että Hän on ensimmäinen jonka kanssa oikeesti synkkaa ja kenenkans pystyn oleen täysin oma itseni.

[/quote]

Tietysti synkkaa niin kauan kun olet hänen panopuu mutta annas olla kun....

Vierailija
6/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:11"]

Mies on 25 vuotta vanhempi.. Tuntuu vaan että Hän on ensimmäinen jonka kanssa oikeesti synkkaa ja kenenkans pystyn oleen täysin oma itseni.

[/quote]

eli se sika/nauta/pässi tosiaan vois olla isäsi. Synkkaa näköjään tosi hyvin tuon sun alotuksen mukaan, näette pari kertaa viikossa muutaman tunnin ajan. Silloinki panette. Koita laskea montako tuntia olette oikeasti naamat vastakkain puhuneet! Muista laskea mukaan ne kolme viikkoa jolloin ette edes olleet yhteydessä. Kuitenkin vaivaiset puolivuotta olet tuossa roikkunut häntäheikkinä.

Vierailija
7/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin synkkaa kaikkea muuta huomioimatta. Eli sillon kun kaikki on hyvin. Seksiä kun yleensä on, niin minun alotteesta. Toki myös miehenkin.. Ollaan paljon juteltu ja olen monta kertaa sille sanonu miltä musta tuntuu. sen jälkeen viikon se kohtelee mua hyvin ja haluaa nähdä mutta siihen viikkoon se jää.. Kaverit sanoo usein että jos olisin ollu ennen normaalissa parisuhteessa niin tietäisin kuinka väärin tää on. ja niinhän se onkin. olen aina ajatellut että teen lapsia, menen naimisiin yms. Tiedän että nykyisen miesystäväni kanssa mikään noista ei tule toteutumaan sillä hän on tehnyt varsin selväks että lapsia ei tule ja mitään puhettakaan naimisiinmenosta voisi olla tuskin ikinä. Olenko mä oikeesti sairas kun tiedostan tän kaiken ja olen kokoajan tiennyt että en mä tässä suhteessa tule oleen loppuelämääni mutta silti tässä roikun ja olen puoli vuotta roikkunut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi