Hyväkroppainen nainen! Miksi et tänä kesänä ottaisi
kaikkea iloa irti vartalostasi? Jätä ne iänikuiset shortsit ja urheilusandaalit kaapin perälle. Pue naisellisia asuja, koska kroppasi ansiosta voit olla sekä seksikäs että tyylikäs. Toki kaikelle on paikkansa ja aikansa, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
Kommentit (15)
Miksi vain hyväkroppainen nainen? Miksei samaa viestiä ole osoitettu myös hyväkroppaisille miehille?
Todellakin pidän shortseja, varvassandaaleja ja t-paitoja. Ihan sama olenko seksikäs vai en.
Eli laardiläski ei voi ottaa irti iloa muodokkaasta ja naisellisesta vartalostaan pukeutumalla esim. minariin ja tuubitoppiin??!! Vitun läskirasistit.
Shortsit voivat olla tyylikkäät (edyllyttää riittävää mittaa) ja yleensäkin seksikästä ja tyylikästä on pukeutua oman vartalotyyppinsä mukaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:56"]
Ymmärrän hyvinkin mitä tarkoitat. Kiitos vaan mielipiteestä, pukeudun kuitenkin oman makuni mukaan. Pukeudu sinäkin, sinulla tuntuu olevan aika selkeä käsitys siitä mistä pidät. Anna palaa.
[/quote]
Arvasin, että ensimmäinen kommentti on sarkastinen, joten tarkennan: tämä aloitus on rohkaisu niille naisille, jotka eivät uskalla pukeutua seksikkäästi, vaikka haluaisivat. Pukeutukaa vaan: näytätte silti tyylikkäältä! ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:00"]
Shortsit voivat olla tyylikkäät (edyllyttää riittävää mittaa) ja yleensäkin seksikästä ja tyylikästä on pukeutua oman vartalotyyppinsä mukaan.
[/quote]
On tietysti tyylikkäitä shortsejakin olemassa, mutta kärjistin nyt vähän tietoisesti tuossa. Ja sanoitkin sen avainjutun: seksikästä ja tyylikästä on pukeutua oman vartalotyyppinsä mukaan. Jos kroppa on kaikin puolin kuosissa, niin miksi piilotella sitä! ap
Ja säkkiinkö pitäisi pukeutua, jos kroppa ei ole täydellinen? Olen koko aikuisikäni pukeutunut naisellisesti ja saanut kehuja sääristäni, jotka ovat paras puoleni, mutta pitää varmaan lopettaa, kun en muuten ole hyväkroppainen vaan lievästi ylipainoinen tavallinen nainen.
Jaa-a. Minulla on kuulemma ihan kiva kroppa, mutta nykypäivän fitnessihanteiden mukaan olen laihaläski. Lisäksi ikää on jo reilusti yli kolmekymmentä, joten sääriin on alkanut ilmestyä omituisia suonijuttuja, lienevätkö sitten suonikohjujen alkuja. Lisäksi nilkkani ovat vähän paksut ja eksäni mielestä polveni ovat rumat. Itse en näe polvissani mitään kovin omituista, mutta taitaa olla parasta peittää ne, jottei kukaan vahingossakaan pöyristy, pahastu tai loukkaannu.
Eksäni runnoi itsetuntoni maanrakoon, ja naamani on sitäpaitsi aika ruma joka tapauksessa, joten en viitsi leikkiä seksikästä kun olo ei kuitenkaan tunnu siltä. Kaiken lisäksi saan auringosta ihottumaa kasvoihin ja muuallekin, joten tuleva kesä ei oikein innosta.
Pukisin jos olisi rahaa ostaa vaatteita. Muutama nätti löytyy, muuta en ole ehtinyt vielä kerätä. Olin ennen ylipainoinen, nykyään BMI 19.
T. Nuori nainen
Pukeudun jo tyylikkäästi ja "seksikkäästi", mutta en kuolaavia ukkoja varten. Kun näät mut jossain kävelemässä lyhyessä kesämekossa, niin tiedä että se ei oikeuta sua huutelemaan törkeyksiä perään.
N21
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:29"]
Pukeudun jo tyylikkäästi ja "seksikkäästi", mutta en kuolaavia ukkoja varten. Kun näät mut jossain kävelemässä lyhyessä kesämekossa, niin tiedä että se ei oikeuta sua huutelemaan törkeyksiä perään. N21
[/quote]
Tuun puristaa sua bebasta!
Menen heti kaivamaan mustan maksimekkoni ja conssit huomiselle. Oksensin vähän suuhuni.
Millainen on hyvä kroppa?? Mulla on hieman höllyvää laardia, siksi en halua esitellä sitä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:56"]
Ymmärrän hyvinkin mitä tarkoitat. Kiitos vaan mielipiteestä, pukeudun kuitenkin oman makuni mukaan. Pukeudu sinäkin, sinulla tuntuu olevan aika selkeä käsitys siitä mistä pidät. Anna palaa.
[/quote]
Arvasin, että ensimmäinen kommentti on sarkastinen, joten tarkennan: tämä aloitus on rohkaisu niille naisille, jotka eivät uskalla pukeutua seksikkäästi, vaikka haluaisivat. Pukeutukaa vaan: näytätte silti tyylikkäältä! ap
[/quote]
Minä kyllä olen, muiden mielestä, seksikäs shortseissa. Eikä vaatteet ketään seksikkääksi tee.
N17