Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätekemistä työttömälle opiskelijalle

Vierailija
31.05.2015 |

Olen 21-vuotias opiskelija ja tuleva kesäni näyttää aika ankealta.

Sain lyhyen työpätkän juhannukseen asti, mutta muuten mulla ei ole mitään tekemistä. Aloitin kesätyöhaun vasta maaliskuussa, koska minun oli tarkoitus mennä edelliseen kesätyöpaikkaani, mutta se peruuntui. Sen jälkeen olen lähettänyt kymmeniä hakemuksia ja päässyt useaan haastatteluunkin, mutta ei ole tärpännyt. Aikaisempaa työkokemusta löytyy ja olen valmis tekemään lähes mitä vaan työtä.

En halua maata koko kesää kotona, joten olisiko kellään ideoita? Jotain vapaaehtoistyötä tai viime hetken työtärppejä? Selailin äsken kesäyliopiston sivujakin, mutta siellä ei ollut oikein mitään itseäni hyödyttävää. :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin epätoivoinen en ole. :D AP

Vierailija
2/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Menen festareille talkoolaiseksi, vaikka ei rahaa saakaan niin hyväkokemus ja työtodistus, katsohan onko hakua vielä jonnekin. Ja kysele vaikka lapsenvahtihommia:) muuten aion nauttia lomasta ja kesästä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 16:02"]

Mulla sama juttu. Menen festareille talkoolaiseksi, vaikka ei rahaa saakaan niin hyväkokemus ja työtodistus, katsohan onko hakua vielä jonnekin. Ja kysele vaikka lapsenvahtihommia:) muuten aion nauttia lomasta ja kesästä:)

[/quote]

* Hyvä kokemus

Vierailija
4/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö festaritalkoolaiseksi pääsee? Se voisi olla hauska kokemus :) AP

Vierailija
5/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se harmi, kun ei töihin pääse, vaikka haluaisi. Ensi kesäksi ulkomaille?