Tantrahieronnan salat julki
Minäkin olen tantrahieroja, kurssin käynyt. Kysy tantrahieronnasta, vastaan kerran päivässä.
Karkea kuvaus: Tantrahieronta pyrkii avaamaan erottiset lukot, jotka estävät orgasmin saannin. Ja orgasmin saaville se pyrkii parantamaan orgasmin voimakkuutta ja kestoaikaa. Itse asiassa hieronta on huono nimitys, sillä siinä ei "hierota" lihaksia vetreiksi niin kuin klassisessa hieronnassa. Se on enemmänkin koko kehon painelua ja sivelyä, erityisesti erogeenisten alueiden. Naisella on yleensä kolme aluetta, jotka sykkivät rytmikkäästä orgasmissa: vagina, anuksen aukko ja kohtu. Nännit kylläkin nousevat erektioon mutta eivät syki orgasmin aikana. Koska voimakkaimman kiihotuksen alue on klitoris, kohdistuu hierontakin pääosin siihen. On toki tunnettava se tosiasia, että klitoriksesta näkyy vain jäävuoren huippu. Loppu klitoriksesta on hävyn alueen sisällä ja se kaareutuu kaksiosaisena alas vaginan molemmille puolille suurten häpyhuulten alla. Kuvia löytyy googlaamalla.
Tässä perusasiat hieronnan lähtökohdista, kysykää lisää.
Kommentit (21)
Ap: Jos kertoo, mitä tantrahieronnasa tapahtuu ja mitä siinä ei tapahdu, se ei liene mainontaa? On kai toivottavaa, että tietoa levitetän.
Mulla on pulmana, että vaginan etuseinämä on tuntoherkkä ikävällä tavalla. Ei varsinaisesti satu, mutta kirvelee tai tuntuu niin kuin se ärsyttäisi virtsarakkoa tai jotain ja tuntuu ikävä paine. Tätä on mielestäni ollut aina ja joskus aikaisemmin siinä on tuntunut myös yhdyntäkipua. Ei ole väliä paineleeko, hierooko tai tekeekö sen mies vai minä itse. Samalta alueelta saan paljon nautintoakin ja usein tuntuu, että voisin alueen sormin painelusta laueta. Mutta mitä lähempänä olen, sitä ärsyyntyneemmäksi alue muuttuu ja olo tulee siitä niin levottomaksi ja jännittyneeksi, että joudun pyytämään miehen lopettamaan ennen laukeamista. Osaatko sanoa, mikä on vialla ja mitä sille voisi tehdä?
Kysymyksestä ei aivan tarkkaan käy ilmi ongelmapaikka. Sisä- vai ulkopuolella vaginan? Jos ulkopuolella, niin kyseessä lienee luonnollinen variaatio naisen nautinnon saamisessa. Jotkut naiset eivät voi kestää joidenkin alueiden koskettamista vaikka toisille se tuottaa nautintoa. Tämä asia kierretään siten, että koskettelua ei jatketa vaan etsitään kiertotie eli toinen tapa kiihottaa. Useasti lähialueilta löytyy paikka, jonka koskettelu ei tuota tuskaa. Ja riittävä liukuvoiteen käyttö on ydinasia. Jotkut pitävät perusvoiteista, jotka eivät ole yhtä "liukuvia" kuin varsinaiset liukuvoiteet.
Saattaa olla, että kysymyksessä on elimellinen ongelma, joten ensin olisi ensin käytävä gynegologin juttusilla.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:12"]
Mulla on pulmana, että vaginan etuseinämä on tuntoherkkä ikävällä tavalla. Ei varsinaisesti satu, mutta kirvelee tai tuntuu niin kuin se ärsyttäisi virtsarakkoa tai jotain ja tuntuu ikävä paine. Tätä on mielestäni ollut aina ja joskus aikaisemmin siinä on tuntunut myös yhdyntäkipua. Ei ole väliä paineleeko, hierooko tai tekeekö sen mies vai minä itse. Samalta alueelta saan paljon nautintoakin ja usein tuntuu, että voisin alueen sormin painelusta laueta. Mutta mitä lähempänä olen, sitä ärsyyntyneemmäksi alue muuttuu ja olo tulee siitä niin levottomaksi ja jännittyneeksi, että joudun pyytämään miehen lopettamaan ennen laukeamista. Osaatko sanoa, mikä on vialla ja mitä sille voisi tehdä?
[/quote]//// Sullahan on peräpukamat!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:46"]
[/quote] Toi vastaus oli asiaton. Hyi.
No mitkäs on ne perusjutut silloin kun annetaan miehelle tantrahierontaa?
Miehellä orgasmin hetkellä sykkivät penis, anuksen sulkijalihas sekä eturauhanen. Näiden kiihottamiseen keskitytään tantrahieronnassa orgasmia välttäen tai itse asiassa orgasmin tuloa viivästyttäen. Itse en anna miehille tantrahierontaa, mutta jos asiakkaana on heteropari, opastan naista miehen tantrahieronnassa, joten en mene tässä eturauhasen hieronnan yksityiskohtiin. Siitä löytyy kyllä netistäkin neuvoja sitä tarvitseville naisille aj miehille. Ja kyllä suosittelen naisia opiskelemaan sen saloja.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Ai vaginan etuseinämässä? Eiköhän ne tuppaa olemaan peräsuolen puolella. Nyt vähän sitä anatomiaa opiskelemaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:36"]
Kysymyksestä ei aivan tarkkaan käy ilmi ongelmapaikka. Sisä- vai ulkopuolella vaginan? Jos ulkopuolella, niin kyseessä lienee luonnollinen variaatio naisen nautinnon saamisessa. Jotkut naiset eivät voi kestää joidenkin alueiden koskettamista vaikka toisille se tuottaa nautintoa. Tämä asia kierretään siten, että koskettelua ei jatketa vaan etsitään kiertotie eli toinen tapa kiihottaa. Useasti lähialueilta löytyy paikka, jonka koskettelu ei tuota tuskaa. Ja riittävä liukuvoiteen käyttö on ydinasia. Jotkut pitävät perusvoiteista, jotka eivät ole yhtä "liukuvia" kuin varsinaiset liukuvoiteet.
Saattaa olla, että kysymyksessä on elimellinen ongelma, joten ensin olisi ensin käytävä gynegologin juttusilla.
[/quote]
Sisäpuolella. Sillä kohdalla kun oletetun g-pisteen sanotaan olevan.
AP: Nännit nousevat erektioon useimmilla naisilla, niin se vain on. Vai miten sinä kuvaisit kovettumista ja paisumista????
AP: Jos vaginan sisäpuolella on arkuutta eikä se johdu liukukosteuden puutteesta, on syytä välttää paikan liiallista rasitusta. Koskettelua on siirrettävä vaikkapa klitoriksen alueelle. Onhan tosiasia, että valtaosa naisista saa orgasmin vain klitoriksen suoran tai epäsuoran kiihotuksen avulla. Kaikki naiset eivät tykkää samanlaisesta kosketuksesta. Esimerkiksi on iso osa naisia, jotka eivät siedä kohdunsuun koskettelua. Jotkut naiset taas saavat herkemmin orgasmin kun kohdun napukkaa "tönitään" peniksellä.
[/quote]
En ole ap, mutta vastaan oman kokemuksen perusteella. Mulla tuntuu tuo sama tunne, inhotti ennen kun aina piti pyytää lopettamaan. Kerran kuitenkin päätin että antaa mennä ja käskin miehen jatkaa. Mä ejakuloin! Se paineen tunne johtui siitä että olin ejakuoimassa mutta en ennen ollut vaan uskaltanu antaa mennä kun tuntui että tulis pissa :D
Näkee hyvin ettei porukalla ole aavistuksen häivääkään Tantra seksistä. Ehkä hyvin näin, mutta he jotka oikeasti ovat kiinnostuneet kumppanin nautinnosta kuin omasta pika hässistä, niin suosittelen oikeasti Tantraa. / Vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:09"]
[/quote]
En ole ap, mutta vastaan oman kokemuksen perusteella. Mulla tuntuu tuo sama tunne, inhotti ennen kun aina piti pyytää lopettamaan. Kerran kuitenkin päätin että antaa mennä ja käskin miehen jatkaa. Mä ejakuloin! Se paineen tunne johtui siitä että olin ejakuoimassa mutta en ennen ollut vaan uskaltanu antaa mennä kun tuntui että tulis pissa :D
[/quote] Olet oikeasti kokenut Tantraa, jota täällä harva edes ymmärtää. / vilivallaton
Kysymys:"Onko tantrahieronta laillista?"
On laillista nyt ja on oleva aina. Jotkut ahdasmieliset tulkitsevat tantrahieronnan olevan samaa kuin seksin myyminen vaikka se itse asiassa tähtää vain opettamaan, kuinka orgasmilukoista pääsee irti.
Suomessa (niin kuin ei Ruotsissakaan) seksin myyminen ei ole kiellettyä mutta seksin ostaminen on tiettyjen ehtojen vallitessa. Eli jos seksin ostaminen joskus kielletään täysin Suomessa ja tantrahieronnassa käyminen jostain kumman syystä luettaisiin seksin ostamiseksi, täytyy keksiä muita keinoja, jotta asiakkaista ei tulisi kriminaaleja.
Miltä mahtaisi kuulostaa tuomarin korvissa seuraava: Tantrahieroja myy seksiä asiakkaalle hintaan 150 euroa per tunti ja asiakas myy seksiä samanaikaisesti tantrahierojalle 75 euroa per tunti. Kumpikaan ei osta mitään, ainoastaan myy. Mutta tätä on turha murehtia, sillä nykyisin tantrahieronta on täysin laillista. Vaikka tulkittaisiin tantrahieronta seksin myymiseksi (mitä mikään oikeusaste ei ole tehnyt), se ei ole laitonta silloinkaan, jos tantrahierojalla ei ole parittajaa eikä hän ole seksikaupan uhri. Tällaisia tantrahierojia en tunne, sillä tantrahierontaa ei saa sotkea esimerkiksi thai-hierontaan, jossa on epämääräisiäkin yrittäjiä löytynyt.
... ja jos keskustelu muuttuu palvelun mainostamiseksi ja kontakti-ilmoitteluksi niin silloin se poistetaan.