Huomenna huijaamaan mummoja.t.ammattivalittaja
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 14:35"]
Ei toimi, et vaan osaa. Edes matkia ammattivalittajaa :D Saavutushan tuokin omalla tasollaan...
[/quote]
Ihan olen kuule alkuperäinen ammattivalittaja. Huomenna mulla alkaa työt.ap
Keskittyisit mielummin työssä jaksamiseen, että kestäisit edes kesäkuun loppuun. Jos lähtökohtasi on asiakkaiden halveksiminen, niin ei hyvä heilu. Eikö työstäsi makseta provikapalkkaa, eli mitä paremmin myyt, sitä paremmin tienaat? Luulen, että sun kohdalla kunnioittavampi asenne asiakkaisiin takaa paremman tuloksen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 14:44"]
Keskittyisit mielummin työssä jaksamiseen, että kestäisit edes kesäkuun loppuun. Jos lähtökohtasi on asiakkaiden halveksiminen, niin ei hyvä heilu. Eikö työstäsi makseta provikapalkkaa, eli mitä paremmin myyt, sitä paremmin tienaat? Luulen, että sun kohdalla kunnioittavampi asenne asiakkaisiin takaa paremman tuloksen.
[/quote] Kyllä minä kestän. Tiedän mitä tuo työ on koska olen sitä ennenkin tehnyt.ap
[/quote]
Kuka sanoi, että ap aikoo halveksia mummoja.
Ei onnistu, ap! Tämä mummo osaa panna jauhot suuhun puhelinmyyjälle kuin puhelinmyyjälle alta aikayksikön, vieläpä olematta epäkohtelias. Minua et huijaa! terv. Mummo
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:21"]
[/quote]
Kuka sanoi, että ap aikoo halveksia mummoja.
[/quote] En halveksi mutta pakko yrittää ja yleensä he antaa periksi ja tilaa.ap
6, kts. otsikko.
Ap:llä ensimmäinen työpaikka vuosikausiin ja hän kuvailee työtään mummojen (= ap:tä vanhemmat naiset) huijaamiseksi. Ihmiset yleensä huijaavat vain sellaisia ihmisiä, joita eivät mitenkään arvosta, eli halveksii.
Vähän positiivisempi ja ehkä nöyrempikin asenne kuormittaisi häntä vähemmän. Mutta hänhän on jo valmistellut työn jättämistä kesken: lapsella ollut joku oksennusauti, jonka yhdisti työn alkamiseen jossakin ketjussa. Nyt hän puhuu mummojen huijaamisesta, jota hän ei sitten varmaan jaksa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:31"]
6, kts. otsikko.
Ap:llä ensimmäinen työpaikka vuosikausiin ja hän kuvailee työtään mummojen (= ap:tä vanhemmat naiset) huijaamiseksi. Ihmiset yleensä huijaavat vain sellaisia ihmisiä, joita eivät mitenkään arvosta, eli halveksii.
Vähän positiivisempi ja ehkä nöyrempikin asenne kuormittaisi häntä vähemmän. Mutta hänhän on jo valmistellut työn jättämistä kesken: lapsella ollut joku oksennusauti, jonka yhdisti työn alkamiseen jossakin ketjussa. Nyt hän puhuu mummojen huijaamisesta, jota hän ei sitten varmaan jaksa.
[/quote]
No miksikä sä itse puhelinmyyntityötä kuvailisit? Voihan sitä nyt kuvailla "mummojen huijaamiseksi", jos on itsekin sitä mieltä, etteivät ne ohjeet, joita pomo antaa kestä päivänvaloa. Eli sinnikäs tarjoaminen.
Huijaamistahan se on vasta, jos jotain oleellista jätetään kertomatta tai selvästi muistisairaalta herutetaan väkisin kyllä ja pannaan lehti ja lasku tulemaan etc. Jos uskot ap:n kuvauksesta puhelinmyyjän työn huijaamiseksi, niin sittenhän se on koko ala huijareita täynnä. Vai kuinka usein sulle sanotaan heti "selvä" ja pannaan luuri kiinni, kun sä sanot puhelinmyyjälle, että et tilaa? Aivan, aika harvoin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:31"]
6, kts. otsikko.
[/quote] Poika on vihdoinkin parantunut oksennusjutustaan en kyllä tiedä mikä sitä aiheutti mutta 2,5 viikkoa se kesti eli todellakin menen kesäksi töihin.ap
Ei toimi, et vaan osaa. Edes matkia ammattivalittajaa :D Saavutushan tuokin omalla tasollaan...