Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella ärsyttävää kertoa ihmisille olevani absolutisti koska

Vierailija
31.05.2015 |

Niin money ihmiset ottavat sen kettuiluna tai moralisointina.
Eilen oltiin mieheni serkun häissä ja siellä kun ilta piteni ja ihmiset humaltuivat niin johan alkoi kuulua tätä samaa vanhaa säveltä: Pidätkö ittees jotenki parempana kun me muut kun et juo?/ Mitä sä sit täällä teet, mee kotiis kun oot noin TYLSÄ/ Et osaa nauttii elämästä. Jnejnejne. Miksi niin monet ottaa itseensä sen, etten käytä alkoholia.
Tulee aina vain mieleen " Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"
Onko muilla samanlaisia tilanteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen absolutisti (koska nuorena dokasin niin paljon, että alkoi tuntua että minusta on tulossa juoppo niin kuin isäni, säikähdin ja lopetin kokonaan), mutta en koskaan kehtaa sanoa olevani absolutisti, koska se kuulostaa mun korvaan jotenkin niin "olen muiden yläpuolella" että mua hävettää sanoa se ääneen, joten sanon mielummin olevani vaikka antibioottikuurilla tai kärsiväni migreenistä, enkä siksi juo. Heh.

Mutta joo, kyllä muakin vituttaa että ihmiset luulet absolutistin olevan tylsä tai muita parempi, ja kertoo kyllä jotain suomalaisesta kulttuurista jos joku luulee, ettei elämästä voi nauttia ilman viinaa :D

Vierailija
2/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään jaksaisi millään selitellä. Ihmettelen niitä, jotka sanoo että pitää sitä edes joskus rentoutua (ihan kuin ilman ei voisi) tai on hauskempaa jos juo jotain (on se vähän outoa jos muuten on tylsää). Eniten ehkä rasittaa, kun jätetään kutsumatta mukaan vaan sen takia, kun en tykkää juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta ilman alkoholia ja aina saa selitellä miksi en ota. Kerron, että en ota viinaa koska siitä tulee mieletön krapula ja pidemmän päälle menee terveys. Seuraavaksi alkaa: no ota edes yksi, mikset yhtä voi ottaa ei siitä tule krapula... Huoh.

Vierailija
4/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis monet, ei money :D

Vierailija
5/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kännissä ihmiset sanoo asioita mitä eivät välttämättä tarkoita, mutta on tuo silti törkeää. Älä ole tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa.

Vierailija
6/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon etten ota yhtään koska olen alkoholisti. Totta tuo onkin ja kukaan ei sen jälkeen kysele yhtään mitään.

Vierailija
7/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on myös todella outoa ja huolestuttavaa, että suomessa täytyy selitellä ihmisille, että miksi ei juo! :D