Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua naimisiin, minä haluan. Seisemäs vuosi menossa. Joko luovutan?

Vierailija
27.01.2022 |

Me ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta. Heti alussa puhuin avioliitosta ja sanoin, että haluan ehdottomasti naimisiin, se on minullle tärkeä. Mies on huono puhumaan, lopettaa puhumisen mussottaa hiljaa, kun yritän keskustella aiheesta. En siis halua mitään suuria häitä, vaan ihan maistraattia olen tarjonnut.

Muutenkaan mies ei juuri osoita tunteita, ei haleja, suukkoja, sylissä oloa, ei sano välittävänsä tai rakastavansa.
Minä olen meillä se joka halaa tms. nykyään harvemmin, kun ei tule vastakaikua. (seksiä kerran vuodessa, tuurillaan)
En oikein tiedä mitä hän meistä ajattelee, kun koitan sievästi kysyä, suuttuu kamalasti ja sylkee suustaan kaikki mahdolliset solvaukset ja haukut. Eikä ikinä pyydä anteeksi, minä pyydän ja toimin sovittelijana, vaikka en ole tehnyt mitään.
Erostakaan en voi kysyä, kun vetää taas kilarit.

Ollaan kihloissa oltu jo useampi vuosi. Osti kuitenkin meille talon ja minulle auton.
Olen ajatellut sitä rakkauden osoituksena, ei hän taloa yksin tarvitse, vaan osti minulle, tyttärelleni ja hänelle kodiksi. Mutta tästäkin on aikaa jo kolme vuotta.

Meillä on ihan mukavaa ei tapella roskapusseista tai muusta turhasta, arki sujuu, vitsaillaan ja on mukavaakin, kun ei vaan odota mitään tunne juttuja tai ala puhua niistä.

Miten tässä nyt pitäisi tulkita tätä? Mitä teen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne.

Minä lähtisin omille teilleni jos se on taloudellisesti mahdollista.

Vierailija
2/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit yh kun tapasitte? Ihan normaalia ettei halua sotkeutua syvemmin siihen soppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun eksiltä. Paitsi ettei ne ostaneet mulle mitään enkä mä niille kun parikymppisiä ollaan.

Vierailija
4/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edelliset vastaukset riittäneet?

Vierailija
5/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa viikossa otat siltä suihin (ja nielet)?

Vierailija
6/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solvauksia ja haukkuja, eikä yhtään rakkaudenosoituksia, ja sun mielestä teillä menee hyvin ja on kivaa? Oookkeeiii...

Vierailija
7/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun haluamisesi ei riitä. Voit hyväksyä asian tai vaihtaa miestä. Sekään ei takaa, että pääset vaimoksi.

Vierailija
8/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oletkin onnistunut tuollaisen "möllykän" löytämään?

Vierailija
9/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seittämän vuoden kriisi.

Me just erottiin muijan kanssa, seittämän vuotta ja eri teille. Ikävä kyllä🙁

Vierailija
10/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa viikossa otat siltä suihin (ja nielet)?

Yhtä monta, kuin sinä.

Vierailija
11/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Solvauksia ja haukkuja, eikä yhtään rakkaudenosoituksia, ja sun mielestä teillä menee hyvin ja on kivaa? Oookkeeiii...

Jos ei ole muusta kokemusta? Ei minullakaan ole, ja nyt koronan takia on muutenkin ollut pitkä tauko ihmisten tapaamisesta että niitä kokemuksia saisikaan.

Vierailija
12/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa nyt oikeasti muita syitä olla yhdessä, kuin taloudelliset?

Vierailija
13/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä? Kuulostaa siltä, että mies osti itselleen kodinhoitajan ja kunnon miehen kulissin ilman, että tarvitsi käsiään liata lastenteossa tai tunteilussa. Mahdollistitko vielä ison talon oston omilla rahoillasi?

Vierailija
14/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten parempi jos pakottamalla saisit miehen menemään naimisiin? Ymmärrä jo, ettei halua. Mitä naimisiin meno muuttaisi? Eikö ole parempi että valitsee kuitenkin joka päivä sinut ilman kahleita ja pakkoa?

Vierailija
15/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on juuri tuollainen. 10 vuotta tulee kesällä. Kihloissa oltu 9 vuotta. Oon yrittänyt vihjailla naimisiin menosta, mutta mies suuttuu ja käskee mun tehdä asiat sen eteen, että päästään naimisiin jos sitä haluan. Mies ei halaa koskaan, ei suutele eikä koskaan sano rakastavansa. Yleensä jos yritän jostain asiasta puhua, niin käskee mun olla hiljaa.

Kesäisin tunteet nousee pintaan, koska olen ainakin viisi vuotta odottanut, että pääsisin naimisiin. Tuleva kesä tulee olemaan taas vaikea, kun kihlauksesta tulee 9 vuotta ja yhdessäoloa 10 vuotta enkä tänäkään vuonna päässyt vaimoksi.

Tiedän ap, miltä sinusta tuntuu ja tiedän, kuinka raskasta on odottaa ja odottaa.

En koskaan ymmärtänyt, kuinka isolta asialta tälläinen voi tuntua, sen ymmärtää vasta kun sen itse kokee. Joka ikinen kerta tuntuu, että sydän särkyy 💔💔

Vierailija
16/30 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Es saanut selvää, miksi olet edelleen tunnekylmässä suhteessa! Solvaa sinua, haukkuu mutta „muuten“ on kivaa….?

Vierailija
17/30 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ap:lle että yhdelle edellisistä pitkän viestin kirjoittajista (10 vuotta suhteessa jne) on tärkeää, että on edes joku mies vaikka ei ole edes seksiä, tunnekylmyys vallitseva olomuoto, naimisiinmenosta ei tietoakaan. Mikä pistää naisen tuohon jamaan, että tyytyy tuommoiseen??

Meikäläisellä on kissojensakin kanssa parempi elellä kivojen kavereiden kanssa jotka osoittavat kiintymystään eri tavoin kuin että tuhlaisi päivääkään elämästään tuollaisiin miehiin. En yhtään ihmettelisi jos ap:n miehellä olisi mieskaveri jossain, tuo myöhemmin vastanneen mies taas vaikuttaa ihan puhtaan luonnevikaiselta yksilöltä.

Arvostakaa naiset itseänne, ettette alennu ihan mihin hyvänsä miehen saadaksenne, ettei tarvitse ikäänryneenä harmitella millaisen kylmän ihmisen kanssa tuhlasi elämänsä, että olis edes joku.

Vierailija
18/30 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumitenidioottejajotkutämmäton. Paskassa suhteessa ja suurin ongelma se, ettei pääse naimisiin miehen, kanssa, jota ei voisi vähempää kiinnostaa millään tasolla.

Vierailija
19/30 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on juuri tuollainen. 10 vuotta tulee kesällä. Kihloissa oltu 9 vuotta. Oon yrittänyt vihjailla naimisiin menosta, mutta mies suuttuu ja käskee mun tehdä asiat sen eteen, että päästään naimisiin jos sitä haluan. Mies ei halaa koskaan, ei suutele eikä koskaan sano rakastavansa. Yleensä jos yritän jostain asiasta puhua, niin käskee mun olla hiljaa.

Kesäisin tunteet nousee pintaan, koska olen ainakin viisi vuotta odottanut, että pääsisin naimisiin. Tuleva kesä tulee olemaan taas vaikea, kun kihlauksesta tulee 9 vuotta ja yhdessäoloa 10 vuotta enkä tänäkään vuonna päässyt vaimoksi.

Tiedän ap, miltä sinusta tuntuu ja tiedän, kuinka raskasta on odottaa ja odottaa.

En koskaan ymmärtänyt, kuinka isolta asialta tälläinen voi tuntua, sen ymmärtää vasta kun sen itse kokee. Joka ikinen kerta tuntuu, että sydän särkyy 💔💔

Ota jo viimein vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi, sinusta ei ikinä tule tämän miehen vaimoa.

Vierailija
20/30 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole jo nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi