Miehet, haittaako teitä naisen ihon virheet?
Kuten aknearvet, punoitus jne. Rehellisiä mielipiteitä kiitos.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Siksi minulla onkin täydellinen vaimo Aasiasta-
Ostovaimo? Sitten itket kun naiset ovat mielestäsi lompakkoloisia.
Ei haittaa. Yhden kauneimmista naisista, jonka olen nähnyt, toinen puoli naamasta oli pahasti palanut. Varmaan, lapsuuden leikeissä. Siltuikin tosi kaunis nainen.
mies53v
Virheet ovat aina korjattavissa plastiikkakirurgin käsittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varaa on. Ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Aknekasvoista naista voi helposti pökkiä takaapäin, jos kroppa on ok. Ja jos tääkin kommentin kirjoittelija pienen munasa ottaa pussukastaan pois.On hyvin tarkasti lampaanvillaseen kääreeseen säilötty. [/q
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin tasokas itsekään, kun olet joutunut hankkimaan postimyyntimorsiamen?
Entäs sitten? Vastasin rehellisesti aloitukseen. Sitähän tässä haettiin.
Naiset taas kitisee palstalla. Ei saa noin vastailla. Nyyyh nyyh! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain kateellinen. 😂
Tatuoinnit on pahin virhe naisen iholla ja ne haittaavat paljon.
Joitain häiritsee, joitain ei.
Tämän palstan otanta asiaan on varmasti vääristynyt, kellari-inseliä häiritsee kaikki, mitä ei ole raskaasti photaroitu.
Ei haittaa, tärkeintä on että saa pesää.
Vierailija kirjoitti:
Aknekasvoista naista voi helposti pökkiä takaapäin, jos kroppa on ok.
Entäs jos naisella on myös jäätävät peräpukamat?
Opiskeluaikanani 70-luvulla treffailin yhtä humanistityttöä, jolla todella paha akne. Posket olivat sinipunaiset ja täynnä keltapäisiä näppyjä. Mutta tissit olivat isot!
Silti hän oli paras tapaamani suihinottaja koskaan. Nielikin kaiken! Mukava ihminen. Mitähän sillekin nykyään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
No ei, olis kivaa. "Löydä kymmenen virhettä" sais uuden merkityksen, kun sais etsiskellä ympäri kroppaa.
Noh, ei paljon tarvitse etsiskellä kun vatsassa useampi leikkausarpi, pisin taitaa olla jotain lähes 30 cm pitkä. Yksi lääkärikin järkyttyi kun näki, en varoitellut etukäteen. Hengissä ollaan niin ei itseä haittaa pätkääkään, jos miestä haittaisi niin eipä ole mies sopiva itselleni.
Ei, luonnollisesti ikääntynyt nainen on kauniimpi kuin täytelty ja kiristelty ja aknearpiseen omaan naamaani tottuneena tuskin edes huomaan arpia sun muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, älä viitsi tuon trollin jutuista välittää. Se jaksaa jankuttaa aamusta iltaan palstalla. Luulis jo vaimonkin närkästyvän jos ukko "juttelee" vieraile naisille eikä vietä aikaa ostovaimonsa kanssa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikanani 70-luvulla treffailin yhtä humanistityttöä, jolla todella paha akne. Posket olivat sinipunaiset ja täynnä keltapäisiä näppyjä. Mutta tissit olivat isot!
Silti hän oli paras tapaamani suihinottaja koskaan. Nielikin kaiken! Mukava ihminen. Mitähän sillekin nykyään kuuluu?
Jep. Ne filologiatytöt olivat oikeita spermaviemäreitä. Niin me niitä teekkariporukoissa kutsuttiinkin.
Et taida olla kovin tasokas itsekään, kun olet joutunut hankkimaan postimyyntimorsiamen?