Miehet, haittaako teitä naisen ihon virheet?
Kuten aknearvet, punoitus jne. Rehellisiä mielipiteitä kiitos.
Kommentit (39)
Eipä juuri. Luomet ovat aika inhottavia, jos niitä on kasapäin. Mutta en usko kovinkaan monen miehen antavan jonkinlaisille rypyille niin paljon painoarvoa, kuin naiset kuvittelevat.
Ei haittaa, mutta se haittaa jos niitä peitellään järkyttävällä määrällä pakkelia.
Ei, osa jopa sopii kantajalleen. Virkitävää nykyisessä filtterimaailmassa.
Eipä nuo nykyään mitään vaikuta. Ihan nuorena ehkä jotenkin haittasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, mutta se haittaa jos niitä peitellään järkyttävällä määrällä pakkelia.
Entäpä hyvillä tuotteilla tehty, luonnollinen ja kevyt meikki?
Vierailija kirjoitti:
Haittaaa!🤮
Kerrankin joku vastasi rehellisesti.
Aknekasvoista naista voi helposti pökkiä takaapäin, jos kroppa on ok.
Vierailija kirjoitti:
Haittaaa!🤮
No mites kun ei sulla naista ole koskaan ollutkaan. Mikäs sussa on vikana kun et kelpaa?
Itse vanhana aknenaamana ja edelleen rumaihoisena (muuten hyvännäköisenä) en voisi edes kuvitella kiinnostavani ketään miestä, jolla on tasainen hyvä iho. Muutenkin iholla on niin suuri vaikutus itsetuntoon ja mieleen, että joku jolla ei ole mitään kokemusta iho-ongelmista, ei voisi edes ymmärtää minua ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaa!🤮
No mites kun ei sulla naista ole koskaan ollutkaan. Mikäs sussa on vikana kun et kelpaa?
Naiset on 🤮.
Vierailija kirjoitti:
Aknekasvoista naista voi helposti pökkiä takaapäin, jos kroppa on ok.
Miksi kuvittelet että tällainen nainen kiinnostuisi sinusta? Voit jatkaa pökkimällä kuminukkeasi.
Ei haittaa jos naisella on paperipussi päässä.
No ei, olis kivaa. "Löydä kymmenen virhettä" sais uuden merkityksen, kun sais etsiskellä ympäri kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaa!🤮
Naiset on 🤮.
Tämä!
Haittaa. Siksi minulla onkin täydellinen vaimo Aasiasta-
Ei