tarviin apua
Mulla on tällänen tilanne että tutustuttiin hiljattain parhaan kaverini kanssa yhteen tyttöön mutta vähitellen on alkanut näyttämään siltä että hän yrittää omistaa tän mun parhaan kaverin ja on hänelle joku pakkomielle ja nyt he ovat viettäneet aikaa enemmän kun minä ja paras kaverini. Tuntuu että heistä on tullut niin läheisiä että mun kaveri on unohtanu mut kokonaan, joka tuntuu ihan hirveeltä. Myös mulla on yks ihastus josta he ovat tietoisia mutta silti alkaneet yhtäkkiä puhumaan ja viestittelemään hänen kanssa ja molemmat ihan hulluina tähän poikaan. Mitä mun kannatta tehdä?
Kommentit (10)
ja ollaan kaikki vielä samassa koulussa ja ihmettelevät kun oon niin hiljanen ja kyselevät koko ajan että oonko suuttunu heille jostain. Ärsyttää vaan se että tää uus tyttö ajattelee et mä oon täs joku sivuhenkilö ja ne on ne parhaat ystävät.
Anna olla, teini ihastukset tulee ja menee. Keskity muihin asioihin
No ei tää ihastus oo se pää asia vaan se että tää tyttö yrittää pilaa mun ja mun ystävän välit ja omia hänet ja mun paras ystävä jota ainaki luulin mun parhaaks ystäväks ei tajuu tätä tilannetta ollenkaan vaan jättää mut selvästi ulkopuolelle
No mut en tiiä voiks tälle tehä mitää muuta kun vaa kattoo sivusta. Ja ku mulle on tapahtunu tää sama juttu jo kolme kertaa et jään aina kolmanneks pyöräks ni en jaksais tätä enään
Onpa kurjaa että noin sun tunteet sivuutetaan, varmasti tulee ikävä olo. Jos kertoisit ystävälle miltä tuntuu niin mitä luulet kuinka reagoisi? Ymmärtäisikö vai käyttäisikö vain hyväkseen rehellisyyttäsi?
Onko sinulla ketään muita kavereita tai jotain harrastuksia, tekemistä mistä voisit saada muuta ajateltavaa ja kivoja asioita elämään?
Joskus on parempi yrittää antaa asian mennä omalla painollaan.. Ikävät tunteet on hyvä kohdata mutta on hyvä myös päästä eteenpäin ettei jää liikaa niissä vellomaan. Tsemppiä sulle paljon!!
Voithan jutella kaverillesi. Kertoa, että olisi kiva olla hänen kanssaan, että kaipaat.
Olisiko sinulla muita kavereita… joihin sinulla olisi mielenkiintoa tutustua?
No ei itseasias oo ku yhteydenpito jääny vähiin muihin kavereihin ja tuntuu että niillä on jo niin uudet elämät. Ja kyllä oon kysynyt häntä monesti ulos mutta vastaukseks tulee että ei tiedä vielä ja sitten näänki että on viettämässä aikaa sen toisen tytön kaa.
Käyttäjä41363 kirjoitti:
No ei itseasias oo ku yhteydenpito jääny vähiin muihin kavereihin ja tuntuu että niillä on jo niin uudet elämät. Ja kyllä oon kysynyt häntä monesti ulos mutta vastaukseks tulee että ei tiedä vielä ja sitten näänki että on viettämässä aikaa sen toisen tytön kaa.
Oisko niissä sun vanhoissa kavereissa joku johon vois ottaa yhteyttä? Joskus ei haittaa vaikka yhteydenpidosta on enemmänkin aikaa jos on hyvä kaveri kyseessä, kaveruus voi jatkua silti.
Kuulostaa että tuo sun ystävä pitää sua ns varasijalla. Hän on nyt ilmeisimmin tämän uuden tytön pauloissa kun valitsee hänet ennen sinua. Ei kyllä varmasti tunnu hyvältä, eihän ystävän tulisi noin toimia.
Joo ja tänään sain selville että hän valehteli mulle menevänsä yöks muualle mihin oikeesti eli tän uuden tytön luo ku olin kysynyt jo aijemmin että tehäänkö jotain :/
let it be