Oon alkanut itkemään nyt 7 vuotta sitten tapahtuneita asioita?
Oonko näin traumatisoitunut silloisesta suhteesta?
En ajatellut niitä asioita 3 vuoteen, sitten pystyin ajattelemaan niitä edes vähän. 2 vuotta sitten tuntui, että alan olla ok. Nyt tuntuu, että pystyn ajattelemaan ekaa kertaa oikeasti, mitä tapahtui ja mihin kaikkeen se on vaikuttanut.
Neuvoni on, että puhukaa ajoissa, minäkin yritän aloittaa tästä puhumisen nyt.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Rasittava itkupilli
Älä huoli, menee viel pari vuotta että itken tätä kenellekään.
Nyt on sen aika. Mieli osaa olla antamatta traumaattisia kokemuksia läpikäytäväksi. Sitten kun on vahvoilla niin usein juuri silloin alkaa tulemaan mieleen kaikki se jaska mitä on aiemmin kärsinyt.
Antaa tulla, itke pois, puhu, mutta älä märehdi. Älä kerää vihaa vaan pyri anteeksiantoon. Mä oon itse käynyt samaa läpi. Ja kun on katsonut vierestä miten eräs läheinen ihminen on jäänyt kiinni vihaan niin ihan oikeesti, siinä vaan itteensä satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sen aika. Mieli osaa olla antamatta traumaattisia kokemuksia läpikäytäväksi. Sitten kun on vahvoilla niin usein juuri silloin alkaa tulemaan mieleen kaikki se jaska mitä on aiemmin kärsinyt.
Antaa tulla, itke pois, puhu, mutta älä märehdi. Älä kerää vihaa vaan pyri anteeksiantoon. Mä oon itse käynyt samaa läpi. Ja kun on katsonut vierestä miten eräs läheinen ihminen on jäänyt kiinni vihaan niin ihan oikeesti, siinä vaan itteensä satuttaa.
Joo, totta tuo että mieli taitaa nyt olla oikeasti siihen valmis. Kiitos vinkistä, anteeksianto itselle että on mennyt joskus rikki on myös aika kova juttu
Kannattaa katsoa eteenpäin ei taaksepäin❣️
Sinun alitajuntasi avaa lukkoja ja antaa sinulle nyt vasta mahdollisuuden tehdä oikeaa surutyötä. Kaikella on aikansa.
Rasittava itkupilli