Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka eroon kestämättömästä yksinäisyydestä?

Vierailija
27.01.2022 |

Joulut, synttärit, uusi vuosi ja ystävänpäivä ovat pahimpia päiviä olla yksin. Vuosia ollut yksin ja tahtomattani sinkku ja aina vaan toivonut että löytyisi rakkaus mutta ei löydy.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rima liian korkealla? En tarkoita ilkeillä. Voisitko ottaa osaa vaikka jonkun seurakunnan toimintaan ja tapahtumiin. Luulisi että siellä on suht kunnollisia ihmisiä. Ihan mielenkiinnosta, ei tartte heti ryhtyä himouskovaiseksi. Ikävää että olet yksin ja tsemppihali täältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko se ehdottomasti olla rakkaus? Kannattaisi etsiä ystäviä. Suomessa on niin paljon yksinäisiä, että saataisiin kunnon virtuaaliverkosto ja pystyttäisiin pitämään hauskaa.

Vierailija
4/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta palstailu ja hakeudu toisten pariin.

Vierailija
5/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aktiivinen olet? Vai istutko kotona odottamassa että joku tulee ja hakee?

Vierailija
6/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde bup:iin.

Vierailija
7/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko se ehdottomasti olla rakkaus? Kannattaisi etsiä ystäviä. Suomessa on niin paljon yksinäisiä, että saataisiin kunnon virtuaaliverkosto ja pystyttäisiin pitämään hauskaa.

Unelma onkin löytää ystävyydestä kehittyvä rakkaus.

Vierailija
8/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde bup:iin.[/quote

Tai pubiin

Vierailija
9/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän viikon olen istunut koska mikään ei tunnu auttavan. Olen kokeillut kaikki mahdolliset apit ja nettisivut ja tavannut kasvokkain mutta aina lopputuloksena jäänyt yksin.

Vierailija
10/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän viikon olen istunut koska mikään ei tunnu auttavan. Olen kokeillut kaikki mahdolliset apit ja nettisivut ja tavannut kasvokkain mutta aina lopputuloksena jäänyt yksin.

Eihän kaikki koskaan lopulta löydäkään vaikka miten haluaisi. Sattumaako pelissä. Miten kohdata se oikea, johon tuntee vetoa?

Vierailija
11/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta palstailu ja hakeudu toisten pariin.

Töiden jälkeen olen ollut mukana harrastuspiireissä, liikkunut ulkona ja tehnyt oikeasti lähes kaiken. En ole liian innokas tai päällekäyvä ja jos joku löytyy niin ovat siinä kunnes katoavat ties minne.

Vierailija
12/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rima liian korkealla? En tarkoita ilkeillä. Voisitko ottaa osaa vaikka jonkun seurakunnan toimintaan ja tapahtumiin. Luulisi että siellä on suht kunnollisia ihmisiä. Ihan mielenkiinnosta, ei tartte heti ryhtyä himouskovaiseksi. Ikävää että olet yksin ja tsemppihali täältä!

Ei ole rimoja mutta on tietyt perusasiat, joiden haluan olevan kunnossa.

Vierailija
13/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputoi jalat ja osallistu paralympialaisiin.

Vierailija
14/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on 9 miljardia ihmistä ja jokaiselle on ainakin yksi ihminen jossain täällä. Älä luovuta.

Vierailija
15/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on yhtä turhaa tapailla miehiä kun hakea työpaikkaa nasasta, jos ei ole paukkuja niin ei ole. Ajan voi käyttää fiksumminkin.

Vierailija
16/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ymmärtänyt että minullakin pitäisi saada olla oma elämä, omat kaverit ja omat menot.

Päihdeongelma joka passivoi koomapotilaan tasolle lähes päivittäin. Lisäksi oli hänelle niin kallis harrastus että kaiken muun kuten vaikka ruuan hommaaminen oli minun vastuulla.

Ei koskaan siivonnut jälkiään vaan päinvastoin sotki minkä ikinä kerkes, etenkin vessassa ja keittiössä. Ja tottakai ylidramaattisesti uhriutui joka kerta kun asiasta huomautin että jos minun luona oot kylässä olis ihan suotavaa myös siivota jäljet kun kokkaa tai käy paskalla.

Ruinas seksiä jatkuvaan eikä ymmärtänyt että mun sairaus ja sen aiheuttamat kivut vaan yksinkertaisesti estää joinain päivinä ihan normaalinkin liikkumisen, toisinaan jopa hengittäminen on hemmetin kivuliasta ja vaikeaa. Ei siinä tee mieli enää ottaa päälle 90kg lisäpainoa pumppaamaan.

Ei ollut itsekkään mikään veistos, omisti tasan yhden tpaidan, hupparin ja verkkarit mut minun ois pitäny silti olla täydessä tällingissä, minimekossa ja korkkareissa kun joku hlö kohtainen barbie nukke.

Jeah, siinä meni taas hyvä tovi elämästä ja tunteista hukkaan, ihan vaan paskakasan takia 🤦‍♀️

Vierailija
17/21 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
18/21 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy asia ja ala elämää oman näköistä elämää ilman että tarvitsee muilta huomiota ja hyväksyntää. Aika monen miehen normaali elämä

Vierailija
19/21 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rimoja mutta on tietyt perusasiat, joiden haluan olevan kunnossa.

Eli ei ole rimoja mutta kuitenkin on rimoja

Vierailija
20/21 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde bup:iin.[/quote

Tai pubiin

Ei ongelmat ratkea ryyppäämällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän