Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri pelaa hot and coldia?

Vierailija
27.01.2022 |

Välillä huomioi tosi paljon, hakee aina katsekontaktin, juttelee, hymyilee, naurattaa ja flirttaileekin ehkä hieman. Sitten taas seuraavana päivänä voi olla täysin vakava eikä edes katso minuun päin, ei kunnolla edes tervehdi. Hyvä ettei välttele suorastaan. Kyseessä kai vapaa mies, ainakin naimaton. Itse olen nainen aviossa. Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aviossa, se ehkä selittää käytöksen.

Vierailija
2/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen aviossa.

Eli mitä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä tuollaisesta välität, ellet itse ole kiinnostunut?

Vierailija
4/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin et joku uus peli sitten petyin.

Vierailija
5/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet varattu ja hän on vapaa. se pistää miehen miettimään jos on tunteita. se on hyvä merkki, koska niin sen pitääkin mietityttää. kaikki suhteet melkeen alkaa jonkinlaisesta vetovoimasta ja flirtistä, joten on hyvä olla varuillaan. ja sinä olet nyt tottunut hyvälle, kun saat huomiota, josta ei tarvitse kuin nauttia eikä kantaa mitään vastuuta.

mietippäs että onko kuinka fiksua käytöstä antaa vieraan miehen flirttailla? tee selväksi että olet varattu niin peli loppuu siihen. 

Vierailija
6/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa itse olla pihkassa. Jäitä hattuun, vaimo!

Vierailija
7/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä vai konsolilla?

Vierailija
8/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen kerran panna, niin loppuu kutitus alapäästäsi. Tai ehkä se vasta silloin alkaa, jos miehellä sattuu olemaan satiaisia.

Vierailija
9/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen ettei pelaa Afrikan tähteä. Se on paheksuttavaa kovasti paljon.

Vierailija
10/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh. Nainen kinuaa huomiota vaikka on jo mies kotona. Tyypillistä.

Vierailija
11/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot and cold.lopettakaa näitten english väännösten käyttö.

Olet tylsistynyt ja puutteessa.

Yritä edes tehdä töitä.

Vierailija
12/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me menemme viinikuurnallesi, kun tapaamme sinut. Se on paikka, jossa kukaan ei voi ottaa puheenvuoroa, mitä se on. Ei sillä ole väliä.”

Aina silloin tällöin on paljon erotiikkaa. Heti kun olet nähnyt eronin, kotka heitetään mereen kuin lintu ja kissa, ja se on kuin huipu. Vanha mies on myös kuoleman tuskassa, koska hän on oppinut tuntemaan totuuden. On hyvin tunnettua, että sinä olet vanhurskas kaikkien kansojen silmissä:

Vierailija
13/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä dildoa jos miehesi ei anna. Älä ala säätää töissä. Menee maine ja ehkä duuni alta.

Vierailija
14/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa sinä sitten pelkkää kylmää, kyllä se mies siitä varmaan kohtapuolin lopettaa kaiken pelailun.

Vierailija
15/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä dildoa jos miehesi ei anna. Älä ala säätää töissä. Menee maine ja ehkä duuni alta.

Hyväkään dildo ei välttämättä korvaa ihmiskontaktia, mutta tuo on totta, että kannattaa etsiä se sivusuhde työpaikan ulkopuolelta.

Vierailija
16/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain fiksu. Hän ihastui, ei ehkä tiennyt sinun olevan aviossa. Nyt tietää ja pitää tunteensa kurissa. Hänellä voi olla myös jotain omia huolia ja on siksi välillä vakavampi. Ehkä hän ei ollut alunperinkään ihastunut vaan sinä itse tulkitsit niin.

Miksi ihmeessä kaipaat varattuna muiden huomiota? Tuo kuulostaa inhottavalta tunteilla leikkimiseltä.

Vierailija
17/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin et joku uus peli sitten petyin.

Joo, ei ole uusi peli tämä. Taitaa olla yhtä vanha kuin ihmiskunta.

Vierailija
18/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri nyt tuollainen nainen. Tuntuu, että olen ulkopuolinen töissä ja välillä tsemppaan itseäni ja välillä masennun.

Mutta siis selvästi haaveilet kyseisestä miehestä ja oikein aloitus piti tehdä kun. Jätäthän miehesi ennekuin teet klassikot ja vaihdat työkaveriin ;)

Vierailija
19/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain fiksu. Hän ihastui, ei ehkä tiennyt sinun olevan aviossa. Nyt tietää ja pitää tunteensa kurissa. Hänellä voi olla myös jotain omia huolia ja on siksi välillä vakavampi. Ehkä hän ei ollut alunperinkään ihastunut vaan sinä itse tulkitsit niin.

Miksi ihmeessä kaipaat varattuna muiden huomiota? Tuo kuulostaa inhottavalta tunteilla leikkimiseltä.

Älä ole höpsö. Kyllä ne varatutkin ihastuu, ei ne aina pelaile jotain pelejä toisten sydämillä. Ei ap

Vierailija
20/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumankylmän pelaaminen antaa henkilöstä oikeasti hiukan oudon kuvan. Vaikka menisi ihastumaan ja flirttailemaan tietämättään varatun kanssa, niin ei kai sitä silti tarvitse heittäytyä niin koppavaksi, ettei enää edes tervehdi toista. On olemassa sellainenkin vaihtoehto, kuin asiallinen käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän