Mulla vyötärönympärys on 84 cm. Enkä silti ole lihava, vaan hoikka!
Kommentit (30)
Multa joku jätkä kysyi joskus kai ihan kohteliaisuuksissaan baarissa, olenko uimari, ja loukkaannuin tosi pahasti :( Haluaisin olla hento, mutta ei onnistu tällä yläkropalla, joka on ihan perinnöllinen ns. ongelma. Lantio on kapea, peppu pyöreä ja jalat hyvät, pitäisi varmaan osata vain iloita niistä.
Vierailija:
Mä en sais itselleni tiimalasivartaloa, vaikka tekisin mitä. Kiitos kylkiluiden.
Mitoiltani olen 170/54, eli jos vielä laihdun niin painoindeksini mukaan alan lähennellä anorektistä. Silti olen suosituksen mukaan keskivartalolihava, ja minun tulisi siis laihtua. Hassua kyllä :) Niin, ja vaatekokoni on 36.
Suoraan sanottuna olette fanaatikkoja. T: se luuexpertti
Ja jos vielä laitan vettä myllyyn, niin joissakin vaatteissa housujeni koko on 34 (esim. Sand). T: 44
Sehän pitää mitata nimen omaan KAPEIMMALTA kohdalta. Sillä, mihin housujen vyötärö osuu ei ole MITÄÄN merkitystä mittauspaikan kanssa. Vai mittaako lantiohousuja käyttävät vyötärönsä lanteiden kohdalta...?
omanlaisensa rakenteensa. Sen vuoksi on vaikea uskoa, että voidaan normittaa noin tiukkaan tuo vatsaläski asia. Uskon myös tuohon luuston koon vaikutukseen.
Ja myös minä ihmettelen tuota 80 cm rajaa, tosin itse olen LIHAVA ilman vyötärön mittaamisen tuottamaa AHAA-elämystäkin.
Vaatekoko housuissa 36, paidoissa 38.
vaarallsita.