Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei näytä millään tavalla että rakastaa minua.

Vierailija
27.01.2022 |

Mies ei näytä millään tavalla että rakastaa minua.

Kaikki menee samalla kaavalla.

Lauantaina syödään pihviä ja lämmitetään sauna.

Saunan jälkeen on seksiä lähetyssaarnaaja asennossa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö siis vaan kerran viikossa ja silloin saunotte, syötte ja harrastatte seksiä? Teettekö ikinä mitään muuta yhdessä? Jutteletteko mistään? Mun edellinen säätö/poikaystävä oli juuri tuollainen. Ei koskaan millään tavalla näyttänyt tai ilmaissut tunteitaan. Ei oma-aloitteisesti koskaan halanut, pussannut, millään tavalla koskenut. Ei puhunut mitään. Tuli töiden jälkeen mun luokse yöksi ja joskus harrastettiin seksiä joskus ei ja aamulla lähti takaisin töihin. Välillä käytiin hänen luonaan saunomassa. Ei myöskään antanut mitään joulu- tai syynttärilahjaa. Kun koitin kysellä hänen tunteistaan ja siitä että mikä tää meidän juttu edes on että seurustellaanko vai oonko vaan joku vakipano niin mies sanoi vaan että ei hän mun luokse tulisi jos ei musta tykkäisi. Nykyinen poikaystäväni taas näyttää rakkautensa joka päivä kaikilla teoillaan ja vaikka ei ole vielä ääneen sanonut rakastavansa niin se on kylllä selvää. Nyt näkee vielä entistä selkeemmin että en todellakaan ollut tuolle edelliselle miehelle muuta kun vakipano. Jos mies rakastaa niin sen kyllä huomaa.  

Vierailija
22/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin rakkauden osoitus kun viettää lauantai-iltaa sinun kanssasi. Ei juo oletettavasti liikaa kaljaa, mene kavereiden kanssa jonnekin tai viipota omia menojaan missä lie.

Voihan sitä kaverinkin kanssa viettää lauantai-iltaa. Kaveri ei vaan oleta, että peset hänen likaiset vaatteensa tai tee muita palveluksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla