Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei näytä millään tavalla että rakastaa minua.

Vierailija
27.01.2022 |

Mies ei näytä millään tavalla että rakastaa minua.

Kaikki menee samalla kaavalla.

Lauantaina syödään pihviä ja lämmitetään sauna.

Saunan jälkeen on seksiä lähetyssaarnaaja asennossa...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen rakkaus.

Vierailija
2/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse näytät rakastavasi miestäsi, jos ei lauantai-illan villiä seksihurjastelua lasketa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas näyttää, muttei koskaan sano. Sympatiat

Vierailija
4/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään. Juuri mietin että jännä miten jotkut miehet palvovat naisiaan. Naapurissa selvästi mies palvoo kumppaniaan. Ei nynnyllä tavalla. Mistä tuollainen palvominen juontaa juurensa? Hyvällä kirjoitan tämän. Mietin vaan että miksi joitakin naisia palvotaan, mikä heissä on niin erityistä?

Vierailija
5/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minä olisin onnellinen pihvistä, saunasta ja seksistä. Jospa vielä viiniäkin olisi.

Kaikki nämä puuttuu.

Olette yhdessä oletettavasti hankkineet omakotitalon tai ainakin saunallisen asunnon. Onhan sekin rakkautta, että ei ole rellestänyt rahojaan turhuuksiin.

T. Köyhä ja yksinäinen nainen

Vierailija
6/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään. Juuri mietin että jännä miten jotkut miehet palvovat naisiaan. Naapurissa selvästi mies palvoo kumppaniaan. Ei nynnyllä tavalla. Mistä tuollainen palvominen juontaa juurensa? Hyvällä kirjoitan tämän. Mietin vaan että miksi joitakin naisia palvotaan, mikä heissä on niin erityistä?

Ne naiset kokee että ansaitsevat sen palvonnan ja pitävät huolen että sen saavat. Ja ovat varmasti myös samassa suhteessa hyviä puolisoilleen.

Vierailija
7/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä rakastavansa mutta kertoo?

Vierailija
8/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ensin saunassa ja sen jälkeen syödä pihviä. Saunominen täydellä vatsalla ei oikein toimi. Ensin mennään saunaan, sitten syödään vasta.

Vierailija
9/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä

Vierailija
10/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmin puolinen kunnioitus ja taito keskustella.

T. Pilalle hemmoteltu vaimo

Vierailija
11/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin parisuhteessa oli ihan juhlaa kun viikonloppuna laitettiin yhdessä ruokaa. Syötiin juuri pihviä tai jotain hyvää kalaa viinin kanssa ja saunottiin. Myös tykkäsin kun kävimme kaupassa valitsemassa mitä milloinkin syödään viikonloppuna. Alkossa valittiin yhdessä pullo, pari viiniä.

Seksiäkin oli.

Voin sanoa jälkeenpäin, etten minäkään osannut näitä asioita silloin arvostaa, nyt osaisin.

Mutta nykyään miesvalikoima on hyvin suppea ja ovat outoja tai sitoutumiskammoisia.

Vierailija
12/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, pihviä, seksiä... Tähän vielä kerran kuukaudessa cannabis sativaa niin sittenhän tuo on täydellistä.

Vierailija
13/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia otan aina ulkonäöllisesti omaa tasoa hieman alemman ja vanhemman miehen. Johan jaksavat hehkuttaa ja palvoa, hakisivat kuunkin taivaalta. Ja saat itse tuntea olosi kauniiksi ja halutuksi, vaikka olisikin ihan räjähtänyt. Toki teen myös oman osani parisuhteessa ja kohtelen miestäni myös huomioiden ja rakastaen.

Vierailija
14/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että saat tästä kehitettyä ongelman kun vielä vähän aikaa asiaa pyörittelet päässäsi. Naisilla on kyllä käsittämätön tarve tehdä elämästään helvettiä silloin kun kaikki on hyvin.

Vierailija
15/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei pakota suomessa olemaan autistisessa parisuhteessa, jossa ei tiedä välittääkö toinen.

Vierailija
16/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin rakkauden osoitus kun viettää lauantai-iltaa sinun kanssasi. Ei juo oletettavasti liikaa kaljaa, mene kavereiden kanssa jonnekin tai viipota omia menojaan missä lie.

Vierailija
17/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki määrittelee sen rakkauden laadun.

Vierailija
18/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan nuoruudesta kielareitasi, M.

Vierailija
19/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että saat tästä kehitettyä ongelman kun vielä vähän aikaa asiaa pyörittelet päässäsi. Naisilla on kyllä käsittämätön tarve tehdä elämästään helvettiä silloin kun kaikki on hyvin.

Tämä. Tiedätkö ap itse mitä haluat?

Vierailija
20/22 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin varma, että vauvapalstalla vinkuminen auttaa asiaan paremmin kuin rehellinen suora puhe asiasta miehesi kanssa. Selvästi on suhde vahvalla pohjalla.