virtsassa jotain " palasia"
Ihankuin ihon palasia,rusehtavia, tulee välillä virtsan mukana,mitä IHMETTä tää tarkoittaa? Googlesta ei löytynyt mitään.ehkäpä lahoan ja mätänen sisältäpäin.Olen tosin vasta 24. Apuja?
Kommentit (15)
Niin se nainen vaan rupsahtaa. En panisi naista joka ei ole 15-19 v. 20v lähtien kollageenisäikeet alkavat tulla ulos virtsan mukana
- Mies 29 v + 1 v -
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:35"]Niin se nainen vaan rupsahtaa. En panisi naista joka ei ole 15-19 v. 20v lähtien kollageenisäikeet alkavat tulla ulos virtsan mukana
- Mies 29 v + 1 v -
[/quote]
Heh. Luuletko jonkun teinin suhun enää kohta koskevan? :D
Ihan sama,en,mäkään sun kanssa panis,mutta turha kommentti kun et sanonut mitään järkevää. Ja ei,ei se kyllä menkoista johdu :/
Sairastatko endometrioosia? Minulla on ollut vastaavaa, mutta loppui, kun kohtu poistettiin. Oma veikkaukseni, että liittyi endoon, se oli minulla voimakkaana.
Tuleeko alkuvirtasn mukana vai ihan jatkuvasti virtsatessa? Tulee mieleen osaksi kuivahtanut runsas valkovuoto tai hiiva.
Olen raskaana,mutta ultrassa oli kaikki hyvin ja tätä outoutta on ollut jo ennen ultraa. Munasarjassa havaittiin patti joka aigeuttaa kipuja.voiko nämä asiat kertoa jotain?
Sitä sanotaan sakkaiseksi virtsaksi. On normaalia.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:35"]Niin se nainen vaan rupsahtaa. En panisi naista joka ei ole 15-19 v. 20v lähtien kollageenisäikeet alkavat tulla ulos virtsan mukana
- Mies 29 v + 1 v -
[/quote]
[/quote]Ainakin sen yhden joka yläpeukutti viestiäni
- Mies 29v + 1v -
Onko muita oireita? Tihentynyttä virtsaamisen tarvetta, alavatsakipuja, haisevaa virtsaa? Virtsatietulehduksessa voi esiintyä valkosolusakkaa.
Mies 29 ja jotain,mee pois. kiitos muille vastauksista.kysyn tätä asiaa vielä neuvolassa käydessä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:50"]Onko muita oireita? Tihentynyttä virtsaamisen tarvetta, alavatsakipuja, haisevaa virtsaa? Virtsatietulehduksessa voi esiintyä valkosolusakkaa.
[/quote]
Kyllä käyn usein vessassa,ja kipuja on munasarjan kohdalla. Virtsaamistiheyden oon laittanut ihan raskauden piikkiin.virtsanäyte on otettu muutama vko sitten ja se oli puhdas. Ja aiemmille; en tietääkseni sairasta endometrioosia ja nämä "hiutaleet" huomaan pönttöön katsoessa eli en tiedä missä vaiheessa tulevat. Kuulostaa ällöttävältä...
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:50"]Onko muita oireita? Tihentynyttä virtsaamisen tarvetta, alavatsakipuja, haisevaa virtsaa? Virtsatietulehduksessa voi esiintyä valkosolusakkaa. [/quote] Kyllä käyn usein vessassa,ja kipuja on munasarjan kohdalla. Virtsaamistiheyden oon laittanut ihan raskauden piikkiin.virtsanäyte on otettu muutama vko sitten ja se oli puhdas. Ja aiemmille; en tietääkseni sairasta endometrioosia ja nämä "hiutaleet" huomaan pönttöön katsoessa eli en tiedä missä vaiheessa tulevat. Kuulostaa ällöttävältä...
[/quote]
Ei muuta kuin lääkäriin/neuvolaan hakemaan lähetettä ja uusi virtsanäyte labraan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:35"]Niin se nainen vaan rupsahtaa. En panisi naista joka ei ole 15-19 v. 20v lähtien kollageenisäikeet alkavat tulla ulos virtsan mukana
- Mies 29 v + 1 v -
[/quote]
[/quote]Ainakin sen yhden joka yläpeukutti viestiäni
- Mies 29v + 1v -
[/quote]
Kulta pieni, minä yläpeukutin, koska olet jotenkin oudolla tavalla sympaattinen. Turhan julmasti sinuun täällä suhtaudutaan
-N40-
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:50"]Mies 29 ja jotain,mee pois. kiitos muille vastauksista.kysyn tätä asiaa vielä neuvolassa käydessä.
[/quote]Kyllä sinäkin olit varmasti vielä pari vuotta sitten haluttava. Mikäs on sun kuppikoko?
M29+1
Menkkaverta? Oletko nainen?