Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen lapsi jäi vielä kesäksi hoitoon?

Vierailija
30.05.2015 |

Haettiin eilen lapsi eskarista pois ja eskariope sanoi, että joitakin lapsia jää sinne kesän ajaksi.

Onko sinun lapsesi koko kesän hoidossa eikä saa nauttia ansaitusta kesälomastaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin eskarilainen on koko kesän yksikseen kotona päivät. Olen yh ja minulla uusi työpaikka, eikä kesälomia ole vielä kertynyt. Lapsi tykkää olla itsekseen ja pärjää. 

Vierailija
2/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitäs luulet, kotiinko kaupankassat, pankkitädit, bussikuskit yms jättäisi alle kouluikäiset lapsensa? Vitun idiootti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinnehän ne jäi. Eikun otettiin sentään kotiin viikonlopuksi. Mulla ei ole lomaa ja miehellä vasta heinäkuussa. Yksinhän ne pitäisi kotiin jättää ansaitulle lomalleen. 

Vierailija
4/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:46"]

Meilläkin eskarilainen on koko kesän yksikseen kotona päivät. Olen yh ja minulla uusi työpaikka, eikä kesälomia ole vielä kertynyt. Lapsi tykkää olla itsekseen ja pärjää. 

Kuinka kauan on yksin päivisin?

Vierailija
5/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että valtaosa ihmisistä pystyy pitämään toukokuun lopusta elokuun puoleen väliin lomaa?

Vierailija
6/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän.. Miehellä alkaa "kesäloma" elokuun lopussa, itselläni alkaisi normaalisti kesäloma elokuun alussa, mutta jään äitiyslomalle elokuun puolessa välissä eli meidän muksut ovat kesä-heinäkuun hoidossa.

Vierailija
7/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei nyt enää, kun on jo isompi, mutta on ennen ollut joinakin kesinä.  Jos loma on toukokuussa tai syyskuussa, niin kyllähän se lapsi on silloin kesän hoidossa. Kiertävän lomalistan kanssa ei pidetä lomaa aina just kesä- tai heinäkuussa.

Vierailija
8/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa loma heinäkuun toisella viikolla ja silloin lapsillakin alkaa loma. Toki lomallakin tehdään töitä kun yrittäjiä ollaan, mutta lapset ovat hoidosta poissa kuukauden.

Vierailija
9/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on päiväkodissa vielä kaksi viikkoa. Sitten kahdeksan viikkoa lomaa ja taas päiväkotiin viikkoa ennen kuin koulut alkaa. Niin?

Vierailija
10/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän. Ei meillä oo mahdollista pitää lomaa kesäkuusta elokuun puoliväliin.

Vierailija
11/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on vielä 6pv päiväkodissa ennen lomaa

Vierailija
12/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on nyt lomalla. Menee päiväkotiin taas juhannusviikolla ja sitten seuraavan kerran heinäkuun puolessävälissä ja sitten onkin hoidossa taas eskarin alkuun saakka.

Vierailija
13/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikilla ihmisillä ole kesälomaa ollenkaan. Jos on juuri aloittanut työt.

Vierailija
14/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet ilkeämielinen ihminen. Todennäköisesti myös lapsiltasi puuttuu moraalin taju, ja heillä on vakava geneettinen ja elinympäristöön liittyvä pissapäisyyden riski. Toivotaan kuitenkin parasta.

Vierailija
15/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla koko kesä lomaa? Vai vietkö mummolaan tms? Minulla ainakin on 30 pv vuodessa lomaa. Kesällä osa siitä muuten lapsi on hoidossa. Niin ja mummolaa ei ole.

Vierailija
16/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi. Mä oon raskaana ja muksu yrittää pihalle liian aikaisin niin oon sairaslomalla ja vuodelevossa, just saan vessassa ja jääkaapilla käydä. En mä voi juosta vilkkaan 2-vuotiaan perässä eikä se tosiaan jaksa kuukautta maata mun kans sängyssä. On siis hoidossa siihen, että miehellä alkaa heinäkuun alusta loma. Jos muksu on aikataulussa niin menee vielä hetkeksi syksyllä hoitoon ja jää kotiin, kunhan tää kakkonen syntyy.

Vierailija
17/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni lapsi on varmasti päiväkodissa. On niillä kaupantäteillä, hoitsuilla ja poliiseillakin lapsia.

Vierailija
18/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eskarilaisella on vielä 2 viikkoa hoitoa ja sitten 8,5 viikkoa lomaa ennen koulun alkua. Luulen kuitenkin tämän olevan keskimääräistä enemmän enkä suostu syyllistymään aloituksesta. Toki työttömät, kotiäidit ja opettajat ottavat lapset 2,5 kuukaudeksi kotiin, mutta tavallisella 28 päivän lomaoikeudella siihen ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
19/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:28"]

Haettiin eilen lapsi eskarista pois ja eskariope sanoi, että joitakin lapsia jää sinne kesän ajaksi. Onko sinun lapsesi koko kesän hoidossa eikä saa nauttia ansaitusta kesälomastaan?

[/quote]

Ap, kysymyksesi on muotoiltu niin ylimielisesti, että et edes halua asiallisia vastauksia, vaan mielesi tekee vain näpäyttää tai provoilla. Olet joko ilkeämielinen opettaja tai sitten haluat jostain syystä esittää sellaista.