Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovituskopin peili paljasti: karsea selluliittiperse :(

Vierailija
30.05.2015 |

Olin tänään vaatekaupassa ja kävin sovittamassa farkkuja. Siellä sitten kopissa kalsarisillani pyöriessäni tarkastelin hyvässä valaistuksessa pyrstöäni peilistä ja voi järkytys! Persaus ja takareidet ihan selluliittia. Ei ne kotioloissa peilistä katsottuna noin pahalta ole ikinä näyttänyt. Nyt masentaa.

Kaivoin kuivaharjaushanskat esiin ja täytyy nyt koittaa muistaa harjata ja rasvata joka ilta. Mahtaako tosin auttaa mitään. Taitaa olla osittain geneettistäkin, koska äidilläni on myös aina ollut selluliittia. Oon laiha ja muuten kroppaani ihan tyytyväinen, mutta eipä tee nyt kyllä mieli enää kovin vähissä vaatteissa liikkua julkisesti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista. Mitä väliä?

Vierailija
2/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa auttaa parhaiten. Selluliittia tulee jos lihasta ei käytä ihan täysillä. Itselläni on kanssa sellupylly, mutta se on vähän parantunut kovan kyykkäämisen tuloksena. Tosin olen tolla jumpalla saanut myös kamalan hevosenperseen, mutta ainakaan se ei ole enää yhtä kuoppainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan taidettu käydä samassa kopissa X)

Vierailija
4/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä mulla perseen ympärys on 120 cm eli ei saa edes vaatteilla tuota ahteria piiloon. Että siihen verrattuna asiat sulla ihan hyvin.

Ja tuo kyykkääminen muuten on siloittanut selluja. Sitä suosittelen myös.

Vierailija
5/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä motivoiduin laihduttamaan käytyäni H&M:n sovituskopissa kokeilemassa bikineitä. Olen normaaleissa mitoissa, mutta voi jeesus miltä pömppämahaiselta läskiperseeltä näytinkään. Jänniä paikkoja nuo sovituskopit. Eivät ne ainakaan ostohaluja lisää. 

Vierailija
6/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä sovituskopin valoissa nyt Miss Universuminkin pylly näyttää sellarimöhköltä.

Vierailija
7/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks! En ole ylipainoinen tms. mutta itku meinas päästä, kun näin perseeni sovituskopissa. Lähdin kotiin ja kesävaatteet on vieläkin ostamatta.

Vierailija
8/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt että eikö vaatekaupoissa kannattais ennemmin tarkoituksella panostaa sellaiseen valaistukseen, ettei ne sellut ja ihrat niin näkyis. Ja peilit vaikka vähän hoikentavasti viistoon.

Vierailija
9/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:27"]

Täällä kans yks! En ole ylipainoinen tms. mutta itku meinas päästä, kun näin perseeni sovituskopissa. Lähdin kotiin ja kesävaatteet on vieläkin ostamatta.

[/quote]

No ne vaatteethan piilottaa ne sellut! Ootte tekin hassuja..

t.5

Vierailija
10/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kaupoissa on tajuttu miten paljon valaistus vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen. Monessa paikassa kuitenkin just sellaiset selluliittivalot jotka kaivaa kuopat esiin kwnen tahansa ihosta. Oon ihmetellyt miten moni kauppa ei tätä tajua. Laitetaanhan ruokakaupoissakin tietty valo esim. hedelmille että näyttää mahd. hyvältä. :)

Vierailija
11/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itsekin kerran kauhistuin! Menin eka seppälän sovituskoppiin ja ihan kamalalta näytti mun pehva, aloin melkein itkemään mut h&m kopissa näytti jo paremmalta :D

Vierailija
12/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhaha selluliittivalot ! :D Olen kanssa huomannut saman...

Vierailija
13/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:30"]

Joissain kaupoissa on tajuttu miten paljon valaistus vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen. Monessa paikassa kuitenkin just sellaiset selluliittivalot jotka kaivaa kuopat esiin kwnen tahansa ihosta. Oon ihmetellyt miten moni kauppa ei tätä tajua. Laitetaanhan ruokakaupoissakin tietty valo esim. hedelmille että näyttää mahd. hyvältä. :)

[/quote]

Joissain vaatkaupoissa on erehdytty laittaman sovituskoppeihin sama valo, jonka tarkoitus on hedelmätiskilä korostaa appelsiinin, omenan ja päärynän parhaita puolia. Sama kikka ei vain toimi ihmisille! Ihmisillä appelsiini-iho tai omena- ja päärynävartalot eivät näytä niin hemaisevilta, kuin edellä mainituilla hedelmillä näyttävät. 

Vierailija
14/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne ap! Paitsi että mulla sitä selluliittia on myös reisien etupuolella, ja yks päivä katoin että onko mulla käsivarsissakin!! Ei voi olla, oon kuitenkin ihan hyväkuntoinen ja normaalipainoinen... Mut ehkä ne on talven aikana löysistyny.. Apua! :(