hoitaja kotona, hinta?
Ajattelin tehdä töitä 1-2pv/vk nyt kun vauva on 9kk. Paljonko kotiin tuleva hoitaja yleensä veloittaa/h, jos hoitaa vauvaa ja päikkäreiden aikaan siivoaisi / tekisi ruokaa?
Saakohan mll:sta jatkuvaan tarpeeseen hoitajaa hintaan 4,2¿?
Kommentit (5)
vielä sanoisin, että alle 10 euroa tunnilta vaikea löytää ketään. Summasta voi sitten tehdä kotitalousvähennyksen.
Tiedoksesi, että alle 17-vuotiaasta lastenhoitajasta ei tarvitse maksaa mitään sivukuluja, ainoastaan lakisääteinen tapaturmavakuutus (n.90e/kalenterivuosi) ja hoitajan palkka on vähennyskelpoinen. Olen itse kahden lapsen kotiäiti ja meillä käy hoitaja 3-4 kertaa viikossa n.10 tunnin ajan leikittämässä ja ulkoiluttamassa esikoista. Olen oikein tyytyväinen tähän järjestelyyn ja loppujen lopuksi itse maksettava osuus jää todella pieneksi. Hoitajan tuntipalkka on 6e.
Ja itse sai sopia perheiden kanssa onko jatkuvaa/vakituista hoitoa vai tilapäistä. Kävin itse monissa perheissä ihan säännöllisesti. Eli sieltä saattaisi onnistaa, jos hoitajalle vaan sopii. Ellei käytäntö ole sitten muuttunut, mutten usko.
emmariina:
MLL ei tarjoa vakituista vaan satunnaista palvelua. Onnea etsintään.
hukka-79:
Ajattelin tehdä töitä 1-2pv/vk nyt kun vauva on 9kk. Paljonko kotiin tuleva hoitaja yleensä veloittaa/h, jos hoitaa vauvaa ja päikkäreiden aikaan siivoaisi / tekisi ruokaa?Saakohan mll:sta jatkuvaan tarpeeseen hoitajaa hintaan 4,2¿?
ovat kiven takana. MLL ei tarjoa vakituista vaan satunnaista palvelua. Onnea etsintään.