Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoitaja kotona, hinta?

22.09.2006 |

Ajattelin tehdä töitä 1-2pv/vk nyt kun vauva on 9kk. Paljonko kotiin tuleva hoitaja yleensä veloittaa/h, jos hoitaa vauvaa ja päikkäreiden aikaan siivoaisi / tekisi ruokaa?

Saakohan mll:sta jatkuvaan tarpeeseen hoitajaa hintaan 4,2¿?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kiven takana. MLL ei tarjoa vakituista vaan satunnaista palvelua. Onnea etsintään.

Vierailija
2/5 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sanoisin, että alle 10 euroa tunnilta vaikea löytää ketään. Summasta voi sitten tehdä kotitalousvähennyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, että alle 17-vuotiaasta lastenhoitajasta ei tarvitse maksaa mitään sivukuluja, ainoastaan lakisääteinen tapaturmavakuutus (n.90e/kalenterivuosi) ja hoitajan palkka on vähennyskelpoinen. Olen itse kahden lapsen kotiäiti ja meillä käy hoitaja 3-4 kertaa viikossa n.10 tunnin ajan leikittämässä ja ulkoiluttamassa esikoista. Olen oikein tyytyväinen tähän järjestelyyn ja loppujen lopuksi itse maksettava osuus jää todella pieneksi. Hoitajan tuntipalkka on 6e.

Vierailija
4/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse sai sopia perheiden kanssa onko jatkuvaa/vakituista hoitoa vai tilapäistä. Kävin itse monissa perheissä ihan säännöllisesti. Eli sieltä saattaisi onnistaa, jos hoitajalle vaan sopii. Ellei käytäntö ole sitten muuttunut, mutten usko.

emmariina:

MLL ei tarjoa vakituista vaan satunnaista palvelua. Onnea etsintään.

Vierailija
5/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukka-79:

Ajattelin tehdä töitä 1-2pv/vk nyt kun vauva on 9kk. Paljonko kotiin tuleva hoitaja yleensä veloittaa/h, jos hoitaa vauvaa ja päikkäreiden aikaan siivoaisi / tekisi ruokaa?

Saakohan mll:sta jatkuvaan tarpeeseen hoitajaa hintaan 4,2¿?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän