Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa e-pillereitä...

Vierailija
30.05.2015 |

joilla saisi kierron pitemmäksi?

Välillä harmittaa, kun vaimo pitää joka neljäs viikko tauon, tiedätte kyllä mistä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi provo ensi kerralla. Kiitos.

Vierailija
2/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femakko provoaa.

"Kierron pidemmäksi"... just noin me miehet saunaillassa puhutaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no haloo ei pidä taukoviikkoa ollenkaan vaan jatkaa suoraan seuraavaan pillerilaattaan. Näin ei tule tyhjennysvuotoa ollenkaan. Toki kaikilla tämä ei toimi esim mulla ei onnistu matalahormonisilla pillereillä laattojen putkeen syöminen vaan tyhjennysvuoto tulee joka tapauksessa. korkeahormonisemmilla onnistuu.

Vierailija
4/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:44"]Femakko provoaa.

"Kierron pidemmäksi"... just noin me miehet saunaillassa puhutaan. 
[/quote]

Mitä sä feminismiä tähän vedät? :P ja ap, entäs ne pihtaavat miehet? Tiedän monta miestä jotka valittavat päänsärkyä sun muuta tai pistävät väsymyksen piikkiin ettei seksi kiinnosta kun kerran kuussa.

Vierailija
5/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:42"]

[/quote]

No eipä ole provo! Miksi olisi? Omasta mielestä ihan asiallisesti kysyin.

Mies kun olen, en ymmärrä, miksi ei voisi olla "pidemmän kierron" pillereitä? Mitä siitä olisi haittaa?

Kyllä mä toki kestän, että joutuu olemaan välillä ilman, mutta miksi pitäisi, jos on mahdollisuus?

ap

Vierailija
6/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku edelliseen näköjään tuli, muttei vastausta. Kuinka vaikea on kirjoittaa, kun on kerran koneen ääressä?

Vierailija
7/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei menkkojen aikaan voi harrastaa muka? Kyllä me ainakin harrastetaan.

Vierailija
8/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme laattaa voit huoletta syödä peräjälkeen, kuukautiset vain neljästi vuodessa. Tai jos sinulla on pillerit, joita syödään päivittäin, jätät vain ne lumepillerit ottamatta. 

Vierailija
9/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:39"]

[/quote]

Kyllähän se minäkin voisin sitä harrastaa, mutta kun vaimo ei halua. Siksi kysymys.

Vastaus on vain jäänyt uupumaan? Alapeukkuja satelee (miksi, haluatteko osa naisista sen viikon ilman seksiä?), onneksi ysi vastasi asiaan. Onko siitä haittaa, jos kolme laattaa syö putkeen? Syötkö sinä, ysi, ne kolme peräjälkeen?

Vierailija
10/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:48"]

[/quote]

Kyllähän se minäkin voisin sitä harrastaa, mutta kun vaimo ei halua. Siksi kysymys.

Vastaus on vain jäänyt uupumaan? Alapeukkuja satelee (miksi, haluatteko osa naisista sen viikon ilman seksiä?), onneksi ysi vastasi asiaan. Onko siitä haittaa, jos kolme laattaa syö putkeen? Syötkö sinä, ysi, ne kolme peräjälkeen?

[/quote]9. vastaaja toimii terveyskeskuslääkärinä ja mm. ehkäisyneuvolan lääkärinä. Koulutustilaisuuksissa on useampaankin kertaan gynekologin suusta kuultu, että näin voi tehdä. Kun pillerit 60-luvulla keksittiin, oli ajatus, että naisilla _tarvitsee_ olla joka kuukausi kuukautiset. Nykyään tiedetään, että näin ei ole, vaan ehkäisyä voidaan käyttää kolmekin laattaa putkeen, joidenkin gynekologien mielestä vielä pitempäänkin. 

Vierailija
11/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:42"]

[/quote]

No eipä ole provo! Miksi olisi? Omasta mielestä ihan asiallisesti kysyin.

Mies kun olen, en ymmärrä, miksi ei voisi olla "pidemmän kierron" pillereitä? Mitä siitä olisi haittaa?

Kyllä mä toki kestän, että joutuu olemaan välillä ilman, mutta miksi pitäisi, jos on mahdollisuus?

ap

[/quote]
Hyvä herra Ap, ehdota vaimollesi minipillereitä, minulla jäi kuukautiset kokonaan niillä pois.

Vierailija
12/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:42"] Parempi provo ensi kerralla. Kiitos. [/quote] No eipä ole provo! Miksi olisi? Omasta mielestä ihan asiallisesti kysyin. Mies kun olen, en ymmärrä, miksi ei voisi olla "pidemmän kierron" pillereitä? Mitä siitä olisi haittaa? Kyllä mä toki kestän, että joutuu olemaan välillä ilman, mutta miksi pitäisi, jos on mahdollisuus? ap   [/quote] Hyvä herra Ap, ehdota vaimollesi minipillereitä, minulla jäi kuukautiset kokonaan niillä pois.

[/quote]Minipillereiden kanssa pahimmillaan tiputteluvuotoja on pitkin kiertoa, 

Vierailija
13/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:48"]

[/quote]

[/quote]9. vastaaja toimii terveyskeskuslääkärinä ja mm. ehkäisyneuvolan lääkärinä. Koulutustilaisuuksissa on useampaankin kertaan gynekologin suusta kuultu, että näin voi tehdä. Kun pillerit 60-luvulla keksittiin, oli ajatus, että naisilla _tarvitsee_ olla joka kuukausi kuukautiset. Nykyään tiedetään, että näin ei ole, vaan ehkäisyä voidaan käyttää kolmekin laattaa putkeen, joidenkin gynekologien mielestä vielä pitempäänkin.  

[/quote]

Kiitos. Pitkään se kesti naisilla mutta tuli kuitenkin asiallinenkin vastaaja ketjuun. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän