Mikä pomoa vaivasi tänään? Sai naurukohtauksia.
Oli poikkeuksellisen letkeä. Nauroi miltein kaikille jutuille jopa ihan hölmöille. Hänen naurunsa on sellainen rohiseva ja kähisevä ja hän päästeli tuollaisia ääniä jatkuvasti. Myös yksinään.
Lopulta sanoi lähtevänsä kotiin. Siis todella paljon normaalia aikaisemmin.
Ihmettelen hieman.
Kommentit (20)
Ole tyytyväinen. Huutavia pomohirviöitä on moninkertaisesti häneen verrattuna...
MInun entinen pomoni käyttäytyi juuri tuolla tavalla eräänä aamuna. Hän myös laulaa lurautteli. Puolilta päivin kutsuttiin koko henkilöstö kokoon ja kerrottiin, että firma on myyty. Tämä oli pomolle erittäin hyvä uutinen: hänen ei tarvinnut itse erota työstä, jossa hän oli tehnyt pelkkää miinusta koko pestinsä ajan.
Valmistautukaa siihen, että saatte pian uuden pomon.
Sori. Litkin punkkua vähän turhan myöhään. Taisin olla promilleissa vielä. Lupaan olla huomenna paremmassa kunnossa. :)
Aloitin tänää jo heti, kun pääsin kotiin.
T. Pomosi
Stressi ja ahdistus manifestoituu jollain naurukohtauksina, jos ei ole yhteydessä tunteisiinsa.
Sai tietää että yksikkönne suljetaan pian.
Hauskanpito kielletty tässä maassa. Toi pomo pitää canceloida salee.
Pomo huomas taas, että ap. on vieläkin täällä muka töissä.
Pomo sai viimein tapettua Tempered Furious Rajangin.
Vierailija kirjoitti:
Sori. Litkin punkkua vähän turhan myöhään. Taisin olla promilleissa vielä. Lupaan olla huomenna paremmassa kunnossa. :)
Aloitin tänää jo heti, kun pääsin kotiin.
T. Pomosi
Todella mauton kommentti. Minua ei naurata yhtään.
-alkoholistin lapsi
Oletettavasti pomolla oli edellisiltana käynyt flaksi, ts. peitto heilunut.
No anna päästellä. Ilmaanhan ne vain haihtuvat eivätkä edes saastusta :)
Tä? Pomolla kivaa töissä... Kaikkea sitä tässä luterilaisen työetiikan maassa kuuleekaan...
Hysteerinen. Hermot romahtamassa?
Pomosi tietää jo jotain mitä te työläiset ette vielä tiedä... mutta ei saa kertoa vielä tässä vaiheessa, stressi ja paineet alkavat käydä järjen päälle...
On saanut perinnön tai muuten paljon rahaa.
Eikö tuo ole parempi, kuin kauhea vihainen pomo? :0