Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ollut sisäoppilaitoksessa?

Vierailija
27.01.2022 |

Missä olit, kuinka kauan sitten suunnilleen ja millaiset muistot jäi? Päästäisitkö omaa lasta ko. paikkaan tai vastaavaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta siitä on aikaa liki 40v, joten eipä ko. paikkaa ole enää olemassakaan. Ja vaikka olisi, niin kaikki siellä olisi muuttuneet: rakennukset, opettajat, muut ihmiset, opetettavat aineet jne.

Omia lapsiani en tuonne laittaisi, eivät ole tarpeeksi itsenäisiä. Ja maailma on muutenkin muuttunut.

Vierailija
2/5 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalaista oppilaitosta tarkoitat?

Vähän maasta ja painostuksesta riippuen ne toimivat erilailla...

Minun lapseni on sisäoppilaitoksessa: viihtyy hyvin ja opinnot sujuvat, tulee kotiin viikonlopuksi ja lomilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalaista oppilaitosta tarkoitat?

Vähän maasta ja painostuksesta riippuen ne toimivat erilailla...

Minun lapseni on sisäoppilaitoksessa: viihtyy hyvin ja opinnot sujuvat, tulee kotiin viikonlopuksi ja lomilla.

Voi kertoa ajatuksia niin kotimaisista kuin ulkomaisistakin. Kiinnostaa, koska tuttavien lapsi on ilmeisesti yhteen kotimaassa toimivaan hakeutumassa. Itse en tunne ketään, jonka lapsi tai joka itse olisi tuollaisessa opiskellut. :)

Vierailija
4/5 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tällä hetkellä ole yläkouluikäisille kuin yksi sisäoppilaitos, Anna Tapion koulu. Sen lisäksi on etenkin hankalakulkuisilla alueilla kouluja, joilla on asuntolat, koska lapsille ei pystytä millään järjestämään kohtuullista koulumatkaa koulupäiviksi.

On myös muita koulumuotoja, joihin liittyy sisäoppilaitosmaisuus, mutta nämä ovat usein kurssimuotoisia tai ovat erityiskouluja kehitysvammaisille tms.

Vierailija
5/5 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko jollain muistoja tai ajatuksia vaikka tuosta Anna Tapiosta? Tai jostain muualta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi