nainen miksi suuhun/+nielentä himottaa enempi
Kuin muihin?.
Niin milloin näin, aika, tyyppi, tilanne?
Eli onko sulla päiviä tai hetkiä et haluut eliksiirii kurkkuun. Tai ns vetää vain mieheltä tollai jalat alta tai molempia? Ja nyt siis kysymys vain oral to game over.
Kommentit (6)
Useimmiten me molemmat halutaan spermat pilluun mutta mua kiihottaa välillä suihinotto niin paljon etten vaan malta lopettaa. Ja tottakai aina niissä tilanteissa suuhun kun ei haluta sotkua. Toisinaan menkkojen aikaan, mut välillä silloinkin pimppiin. Syksyllä ostin miehelle sellaisen lelun jonka kanssa pystyy samalla ottamaan suihin ja sitä kun ekan kerran kokeiltiin niin todellakin halusin viedä homman loppuun asti sillä. Yleensä olen aika ns vaativa sängyssä niin kerrankin näin päin että mies sai vain nauttia ja keskittyä omaan nautintoonsa.
Haluaisin joka kerta suuhun koska tykkään niellä. Mies haluaisi mieluiten pilluun tai peppuun. On nyt viime aikoina alkanut minun mieliksi laukeamaan useammin suuhun.
Olen aikuinen nainen. Ehkä juuri siksi, että siinä tulee paljastettua jotain hyvinkin intiimiä itsestä ja taidoista
En koskaan valitsisi sitä omasta ilostani, jos pillun antaminen on mahdollista. Kuukautisten aikana otan suihin ja nielen. En nauti siitä muuten kuin että kiva nähdä miehen nauttivan ja mukava tehdä mukavalle ihmiselle hyvää.
Siksi että se on helpoin tapa itselleni saada eli kiihottaa niin paljon.
Mies ei ole vuosiin lauennut suuhun, aina kun tuntuu namilta haluaa pillua. Vähän tylsää, kun minä tykkäisin. Sama on käsihommissa, viimeaikoina vain kerran loppuun asti.