Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako ihmiset jotka pukevat hellevaatteet kun

Vierailija
30.05.2015 |

aurinko hieman pilkahtaa ja mittari näyttää 2 astetta? Nytkin vastaantulija-pariskunnalla oli hihaton mekko ja shortsit. Itselläni on kylmä vaikka on kevättakki päällä. Tuulee tosi kylmästi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mittari näyttää 19 astetta. Ajattelin lähteä kauppaan maksimekossa.

Vierailija
2/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa mutta vielä enemmän huvittaa jos on takki ja paksu kaulaliina ja jalassa kuitenkin vain balleriinat tms. Näyttää omituiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt:t kuvittelee että nyt on jo kuuma kesä. Asuista päätellen aikovat olla heinäkuussa alasti.
Itsellä nenä vuotaa vaikka on takki päällä.

Vierailija
4/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Jokaisen oma asia miten pukeutuu, jos vaan pysyy kohtuuden rajoissa: ei liikaa näkyvillä mutta tunnistettavissa.

Vierailija
5/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Itse olen kyllä vilukissa mutta tiedän, että kaikki eivät ole samanlaisia. Joten kukin laittakoot sellaiset vaatteet päälle kuin haluaa.

Vierailija
6/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun on ollut jo kovasti lämmin/kuuma. Tällanen valkoroska kun olen.

Vierailija
7/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kun vauvat ja taaperot on puettu helleasuihin ja shortseihin, vaikka tuulee viileästi.

Vierailija
8/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:14"]

Huvittaa mutta vielä enemmän huvittaa jos on takki ja paksu kaulaliina ja jalassa kuitenkin vain balleriinat tms. Näyttää omituiselta.

[/quote] Häh, en ymmärrä mikä tässä on omituista. Itse ainakin tunnen vetoa todella herkästi kaulan alueelta, joten viihdyn huivi kaulassa kyllä lämpimämmälläkin säällä. Nyt ei ole välttämättä tarennut pelkällä paidalla, joten takki on hyvä olla. Ja ballerinathan on just sopivat näille ilmoille, vai pitäiskö noissa umpinaisissa kengissä lompsia helteisiin saakka. 

Vierailija
9/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten näin tyypin jolla oli shortsit ja tpaita. Vettä satoi ja 5 astetta lämpöä. En tajua miten se tarkeni?

Vierailija
10/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on +18 lämmintä. Taidanpa siis heittäytyä valkoroskaksi ja lähteä ilman pitkähihaista

Vierailija
11/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas huvittaa kaikki ne jotka käyttää talvivaatteita. Mä nauran aina kun nään sellaisen. 

Vierailija
12/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on ottanut jo toukokuun alusta asti aurinkoa patiollaan pelkissä sortseissa. Komea nuorimies mutta onko se rusketus oikeasti noin tärkeää.

Vierailija
13/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:12"]

aurinko hieman pilkahtaa ja mittari näyttää 2 astetta? Nytkin vastaantulija-pariskunnalla oli hihaton mekko ja shortsit. Itselläni on kylmä vaikka on kevättakki päällä. Tuulee tosi kylmästi.

[/quote]

Missä päin Suomea on tänään vain 2 astetta?

Mua kieltämättä hieman huvittaa ihmiset, jotka valitsee vaatteet puhtaasti kalenterin mukaan, säästä viis. Silloin shortsit ja sandaalit kaivetaan esille vaikka väkisin, kun kalenterin mukaan on kesä. Ja mieluiten hieman aiemmin. Samat ihmiset ei suostu millään laittamaan sukkia jalkaan syksyllä, vaan sinnittelevät sandaaleissa tai ballerinoissa nilkat paljaana syyskuun lopulle saakka, vaikka olisi kuinka kylmä. Tai pukevat paksun villakaulahuivin kaulaansa, mutta sukkia ei voi laittaa.

Vierailija
14/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aikuiset voivat pukeutua miten tahtovat, mutta kauhistuttaa pihalla juoksevat lapset joilla selvästi ihan liian vähän vaatetta päällä.

Eilenkin oli jotain +15 astetta ja suht viileä tuuli ja pihalla juoksee tenavia ilman kenkiä ja shortsiasut päällä, luulisi että vähän tulee kylmä...

Vierailija
15/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä aika valkoroskaista, jos jollakin on lämmin auringonpaisteessa. Kyllä säädylliset ihmiset katsoo kalenterista mitä pitää panna päälle, eikä mistään lämpötilasta.

Vierailija
16/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Täällä 20 astetta lämmintä ja vaikkei olisikaan, vieraiden pukeutuminen ei liiemmin sureta eikä huvita..=)

Vierailija
17/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa otan heti kun voin, ulos en sentään lähde kesätamineissa vielä.

Vierailija
18/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälimmäinen tunne on sääli, siis meitä kaikkia Suomalaisia kohtaan joiden pitää väristä kylmyyttämme vaikka on jo melkein kesäkuu ja ulkomailla asuvat ovat jo paistatelleet auringossa rannalla jo vähintään kuukauden. Tuossa kesäpukeutumisessa kylmässä on jotain todella epätoivoista. Eilenkin kylmä viima, satoi ja 14 astetta ja näin muutaman naisen topeissa ja shortseissa. 

Vierailija
19/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. En juurikaan katso muiden pukeutumista. Jokainen taplatkoon tyyllillään, ei multa pois. En jaksa vaikkas "huvittua" moisesta. Parempaakin ajateltavaa. Itse pukeudun ja puen lapset sään ja meidän tyylin mukaan.

Vierailija
20/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. En juurikaan katso muiden pukeutumista. Jokainen taplatkoon tyyllillään, ei multa pois. En jaksa vaikkas "huvittua" moisesta. Parempaakin ajateltavaa. Itse pukeudun ja puen lapset sään ja meidän tyylin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan