Millaisia todistuksia tuli 7-luokalta päässeille nuorillenne?
Kommentit (6)
No mä olen itse seiskalla :) ka 8.7 mielestäni ok, koska liikunta 6 ja muut taideaineet laskevat sitä. Lukuaineiden ka on yli 9.0, en ole vielä sitä laskenut, mutta laskin viikko sitten kun en tiennyt että kahdesta aineesta tulisi yllätyksenä kympit (sillon oli tasan 9.0, eli varmaan on vähän parempi)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:04"]No mä olen itse seiskalla :) ka 8.7 mielestäni ok, koska liikunta 6 ja muut taideaineet laskevat sitä. Lukuaineiden ka on yli 9.0, en ole vielä sitä laskenut, mutta laskin viikko sitten kun en tiennyt että kahdesta aineesta tulisi yllätyksenä kympit (sillon oli tasan 9.0, eli varmaan on vähän parempi)
[/quote]
Laskutaitoa vielä kehität! Kyllä se siitä
7.6 On ihan ok. Nousee helposti. Uskonto ja ruotsi 6. Eikä tarvi paljon päälle 8 olla
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:04"]No mä olen itse seiskalla :) ka 8.7 mielestäni ok, koska liikunta 6 ja muut taideaineet laskevat sitä. Lukuaineiden ka on yli 9.0, en ole vielä sitä laskenut, mutta laskin viikko sitten kun en tiennyt että kahdesta aineesta tulisi yllätyksenä kympit (sillon oli tasan 9.0, eli varmaan on vähän parempi)
[/quote]
Laskutaitoa vielä kehität! Kyllä se siitä
[/quote]
Miksi :D? Matikka oli 9
Tasan ysi keskiarvo. Yksi numero harmittaa, koska sen aineen kokeet oli merkilliset ja numeroo oli vain kasi sitten.