Miten ehdottaa englannin opettajalle seksileikkejä
Oon todella rakastunu mun enkun opettajaan joka on 35vuotta ja katon usein sen persettä ku se on niin isoo ja ihana sekä sillä on seksikäs ääni ja ihanat vatsalihakset. Unelmoin että voisimme harrastaa seksiä hänen luokassa kun hän pitäisi minulle "tukiopetusta". Sillä on kyllä vaimo ja lapsia kaksi mutta olisi silti ihana päästä hänen kanssaan harrastamaan kunnon kiihkeää perseseksiä........ ahhhh tunnen jo hänen kalun sisälläni. Olen siis 17-vuotias kaappihomo. tykkään silti myös tytöistä.
Kommentit (19)
Vastaus- Opettelemalla Englannin kielen
mikä helvetin ongelma teillä kaappi homoilla on ei se ole kuin laittaa peukku perseeseen ja kuvitella et se on se ope
Kuules Jani-Petteri. Nyt on parempi jättää ehdottelematta ja jatkaa kotona runkkailua vaan ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Can we play sex.
No siinäpä oikein englannin kielen maisteri 🤣
How do you do, do you do the things that you do?
Kannattaa jäädä tunnin jälkeen luokkaan ja sanoa asia opettajalle suoraan. Vaikka se toisi hankaluuksia niin ainakin olet yrittänyt. Mikäli etenette seksisuhteeseen kannattaa pitää huolta ehkäisystä ja liukuvoiteesta. Muistakaa myös pitää suhde salassa ettei opettaja menetä opetuslupia.
typykkä kirjoitti:
mikä helvetin ongelma teillä kaappi homoilla on ei se ole kuin laittaa peukku perseeseen ja kuvitella et se on se ope
itse tykkään porkkanasta enemmän :D
Opettajalla on vaimo ja lapsia... ja 17v poika haluaa seksiä hänen kanssaan. Onnea yritykseen.
Trollololololololololollooollloooooooooooooo.
Suunnilleen samoin kuin ruotsinopettajien kanssa paitsi, että englanninopeetajat tykkäävät enemmän suihinotosta.
Minulla oli ihan sairaan hyvän näköinen matikan opetus.
Kirjoitukset menivät ja armeija odotti.,oltiin viimeistä viikonloppua viettämässä kaverin kanssa.
Hän oli myös lähdössä armeijaan niin kuin minäkin.
Kapakassa huomattiin että tämä ope oli myös juhlimassa ,ja ilman miestään.
Kaveri tuumasi ettå nyt tuupataan Leena ope kunnolla perseeseen. Kaveri oli sellainen naisten kaataja,ja itse olin sellainen haaveilija. Kaveri oli jo menossa, kun tajusin mitään. Haki opea tanssimaan ,ja ihme ja kumma se lähti.
Olin melkein paniikissa kun ope tuli kaverin kanssa meidän pöytään,ja kaveri lähti hakeen juomaa tiskiltä.
Jäin Leenan kans kahdestaan, oli hiljaista tuntui että .Leena alkoi puhumaan..Santeri pyysi mua teille jatkoille,käykö se sinulle. Käyhän se ,sain sanottua.
Kaverini ties että meillä oli talo tyhjä,se Rontti tekee sen mistä puhui.
Leena oli pikkuisessa sievissä kun menimme meille,olimme molemmilla puolilla Leenaa ,ja kaveri käyminen Leenaa . Kun pääsimme meille ,ja lähdin hakemaan juotavaa ja kun tulin takaisin, Leenalla oli pikkuhousut puolitangossa ja kaverilla oli sormet pillussa.
Ei helvetti,kaveri puhui ihan totta sanoillaan.
Ei muuta kun oma peite vanhempien sängylle ja kaveri käski minut ekaks, menin selälleen sängylle ja ja housut pois. Kanki seisoi ja Leena tuli mun päälle ja ohjasi sisälleen.
Olimme hetken n aineet, kun kaverini tuli Leenan taakse ja alkoi asetella kulli Leenan perseeseen.
Eiiih Leena Parkausi, tunsin sormet pillulla,siirsi liukastetta perseeseen.
Kaveri Karjasillan Leenalle ,perse pystyyn, ja junttas kullin Leenan pyllyyn.
Se oli jotain ihmeellistä,Leenan perse alkoi lypsää mun kullia. Laukkesin.
Aivan käsittämätön määrä kirjoitusvirheitä.
Lauseiden rakenne päin persettä. Välimerkkien sekä isojen kirjaimien käyttöä olisi syytä harjoitella.
Miten voi peruskoulu opetus olla noin huonoa nykyään.
En ole täydellinen itsekkään ja teen virheitä, mutta pystyn tuottamaan ymmärrettävää tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätön määrä kirjoitusvirheitä.
Lauseiden rakenne päin persettä. Välimerkkien sekä isojen kirjaimien käyttöä olisi syytä harjoitella.
Miten voi peruskoulu opetus olla noin huonoa nykyään.
En ole täydellinen itsekkään ja teen virheitä, mutta pystyn tuottamaan ymmärrettävää tekstiä.
Kappale jako. Vielå vähän kun harjoittelee, niin ymmärrät luetun.
Tämä ei ole äidinkielen opetus sivu. Mene toiselle sivulle niin saat perseeseen.
Olen 37-vuotias lukion naisopettaja ja flirttailen nuorten miesten kanssa. Semmoista pikkutuhmaa sananvaihtoa ja katseita on piristämässä päivää. Aina välillä joku innostuu ehdottelemaan enemmänkin. Olen vastannut, että lakkiaisten jälkeen voi pyytää ja ehdottaa uudestaan. Uudelleen ehdottajille olen sanonut, että illallisen ja hotelliyön tarjoamalla saa. Mies on antanut luvan seikkailuihin.
Nuoret ovat vieneet minua kylpylähotelleihin ja yhden kanssa olin laivaristeilyllä Tukholmassa. Hauskaa on ollut! ;)
ah minullakin on ollut samanlaisia ajatuksia enkun opestani. olen siis 14-vuotias tyttö. haluaisin tunte kalun pillussani joka on aika pieni ja kiimainen.