En halua ottaa kolmatta rokotetta
Kahdesta tuli jo niin surkea olo pitkäksi aikaa ja kun se alkaa viimein hellittää en halua pahoinvoinnin ja kipujen palaavan.
Kommentit (24)
Olen ottanut 2 rokotetta, vajaa kuukausi tokasti iski flunssa. Tein koronan kotitestin, sen mukaan ei koronaa. Yksin limaa liki kuukauden jne. Nyt henkeä ahdistanut pahasta ja flimmeriä koko ajan sydämessä. En tiedä mikä on taustalla mutta Holter-testiin annettiin lähete :(
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut 2 rokotetta, vajaa kuukausi tokasti iski flunssa. Tein koronan kotitestin, sen mukaan ei koronaa. Yksin limaa liki kuukauden jne. Nyt henkeä ahdistanut pahasta ja flimmeriä koko ajan sydämessä. En tiedä mikä on taustalla mutta Holter-testiin annettiin lähete :(
No terve sama täällä.
5.1 otin toisen rokotteen. Viime viikolla alkoi ahdistaa hengitys ja sydämen rytmi mitä sattuu. Se sama tunne rintakehässä kuin yläasteen 1500 m juoksussa ilman rasitusta.
Ei nuhaa ei limaa. Ja pientä lämpöä ja pääkipua. Ei koronaa, virallinen tulos tuli.
Eipä tämmösiä oireita oo ollu ikinä ennen. T nainen 46v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No terve sama täällä.
5.1 otin toisen rokotteen. Viime viikolla alkoi ahdistaa hengitys ja sydämen rytmi mitä sattuu. Se sama tunne rintakehässä kuin yläasteen 1500 m juoksussa ilman rasitusta.
Ei nuhaa ei limaa. Ja pientä lämpöä ja pääkipua. Ei koronaa, virallinen tulos tuli.
Eipä tämmösiä oireita oo ollu ikinä ennen. T nainen 46v
mulla on kyllä aiemminkin ollut pitkittyneitä yskiä mutta tämä pitkään jatkunut hengenahdistus on uutta (öisin esim tukehtumisunia),, samoin tämän viikon sydän muljahdellut oudosti (värinää tms) ja poltetta rintakehässä. Meinasin jo että ajan päivstykseen enkä odota mitään Holter-turkimusta. N49
Mistä ihmeestä höliset? Valtaosalle korona on pieni flunssa. Jälkioireita voi jäädä joillekin harvoille, mutta sama tilanne on kaikkien muiden hengitystieinfektioiden kanssa. Itse aikanaan sain 1,5 vuotta kestävät pahat jälkioireet influenssasta, enkä pitänyt asiaa noin hirveän mökän, paniikin ja haloon arvoisena. Sellaista se elämä joskus on, oireiden kanssa elettiin ja parannuttiin. Mene muualle valehtelemaan, trolli.