Kenen julkkiksen kanssa olet jutellut?
Kommentit (42)
Kerropa ap, mitä sitten vaikka olisit jutellut sadan julkkiksen kanssa. Miten se elämääsi muuttaa? Minua ihan oikeasti kiinnostaa. - helsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ap, mitä sitten vaikka olisit jutellut sadan julkkiksen kanssa. Miten se elämääsi muuttaa? Minua ihan oikeasti kiinnostaa. - helsinkiläinen
Siitä voisi ainakin kehuskella kavereille?
Vierailija kirjoitti:
Topi sorsakosken joskus
Topin kanssa napanteria, ei juonut muuta kun Carilloa, Irwinin kanssa olutta, Kari Tapion kanssa vodkaa, Jaakko Tepon kanssa vodkaa. Topi näistä hiljaisin, vähäpuheisin.
Martti Suosalo tarjosi Kisskiss-karkkeja minulle joskus. Tarja Halonen on huutanut meille kadulla jotain, ehkä ei ole juttelua. Sedu Koskinen tuli baarissa juttelemaan ja Axel Smith kyseli mielipidettäni riisipiirakoista S-marketissa.
Muiden julkkisten kanssa en muista jutelleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä voisi ainakin kehuskella kavereille?
Noloa...
Ihan rehellisesti nyt täytyy tunnustaa, nimiä mainitsematta, että erittäin monen. Satojen ja varmaan toiset sata sellaisia, joita en ole tajunnut julkkiksiksi
Vierailija kirjoitti:
Martti Suosalo tarjosi Kisskiss-karkkeja minulle joskus. Tarja Halonen on huutanut meille kadulla jotain, ehkä ei ole juttelua. Sedu Koskinen tuli baarissa juttelemaan ja Axel Smith kyseli mielipidettäni riisipiirakoista S-marketissa.
Muiden julkkisten kanssa en muista jutelleeni.
Dingon ex-vaimo luuli, että yritän salakuvata sitä Pataässässä, asettautui oikein esille. Luuli, että olen Seiskan toimittaja. Sekään ei taida olla julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Wow!
Mihin kommenttiin tämä wow tuli?
Vesku Loiri
Matti Vanhanen
Paavo Lipponen
Ritva Valkama
Speden kanssa vaihdoin joskus pari sanaa, kun olin lapsi.
Paavo Väyrynen ja muutama muu poliitikko, yli puoluerajojenkin
Pentti Linkola
Vierailija kirjoitti:
Speden kanssa vaihdoin joskus pari sanaa, kun olin lapsi.
Sanoiks sä sille et ei saa koskee
Ajatuksissani juttelen Anita Hirvosen kanssa joka päivä.
Aikoinaan olin kassa neitinä jossain like,jotai ei enää olemassa. Sami Babitz oli asiakas ja liikeen mymälähoitajan kuin muiden kamu.Joten hän kävi kaupassa sama reissu, kun kävi siinä lähellä vanhempiensa luonna.Olihan se hieno kohtaminen,mymälän takahuone kahvi tauolla!Ujostelua,punastelua ja hyvä ei kahvit väärässä kurkussa. Nimen omaan tavalliselle nuorelle tytölle, aika jolloin paperi lehdistä luetiin juttuja julkikset. Olinkin lähinnä Sami ja Kirka fani!En koskaan iso-D.
Tämä oli jo täällä. Usko nyt jo, että esim. helsinkiläiselle julkkiksen kanssa juttelu ei ole mitään. Heitä näkee niin paljon jatkuvasti.