Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet jutellut?

Vierailija
27.01.2022 |

Täällä savonlinnassa niitä ei paljon näy.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo tuijotti minua mielestäni pitkään, kun olin viime syksynä syömässä lounasta. Eräänlainen kohtaaminen tuokin.

Vierailija
22/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo tuijotti minua mielestäni pitkään, kun olin viime syksynä syömässä lounasta. Eräänlainen kohtaaminen tuokin.

voi ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä. Siskoni. Tunnettu vuosia julkisuudessa.

Vierailija
24/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu tilanteessa monien kanssa, aivan tavallisia ihmisiä minulle.

Vierailija
25/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useiden poliitikkojen

Vierailija
26/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paras julkkiskohtaaminen on ollut lyhyt juttelu Brad Pittin kanssa. Tapahtui USA:ssa vuosia sitten. Oli muuten todella mukava mies. 🙂

Vierailija
27/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla paras julkkiskohtaaminen on ollut lyhyt juttelu Brad Pittin kanssa. Tapahtui USA:ssa vuosia sitten. Oli muuten todella mukava mies. 🙂

Wow, ei voi olla totta. Olen ihan Brad Pitt -fani. Tietenkin hän on mukava!!! Oliko luonnossa vieläkin komeampi kuin kankaalla?

Vierailija
28/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täällä Savonlinnassa olen jutellut useampienkin kanssa, mutta ehkä viimeksi Satu Silvon.

Vierailija
29/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee oikein kylmät väreet kun olette saaneet jutella julkkisten kanssa❣️

Vierailija
30/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Kanerva olisi halunnut baarissa jutulle, mutta lähdin pois koska en ole kiinnostunut puutarhanhoidosta.

Vierailija
31/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monien. Tapaan työni vuoksi urheilijoita, muusikoita ja poliitikkoja, myös ulkomaalaisia. Pomoni on moninkertainen maailmanmestari. Tunnetuin tapaamani henkilö on ehkä eräs entinen USAn presidentti.

Vierailija
32/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, ei voi olla totta. Olen ihan Brad Pitt -fani. Tietenkin hän on mukava!!! Oliko luonnossa vieläkin komeampi kuin kankaalla?

Suunnilleen yhtä komea, mutta pidempi kuin luulinkaan. Mutta olin yllättynyt siitä, miten maanläheisen mukava ja hauska ihminen hän on yksityiselämässä.

T. Hän, jolle vastasit

Vierailija
33/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap, mitä sitten vaikka olisit jutellut sadan julkkiksen kanssa. Miten se elämääsi muuttaa? Minua ihan oikeasti kiinnostaa. - helsinkiläinen

Siitä voisi ainakin kehuskella kavereille?

Noloa...

Name droppailulle naureskellaan selän takana. Eri asia, jos jonkun Meryl Streepin kanssa olet parantanut maailmaa tuopin ääressä. Se tarina ehkä kiinnostaakin kuulla, paitsi jos säännöllisin väliajoin asiasta jaksaa muistuttaa.

Vierailija
34/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Eero Mäntyrannalta nimmarin joskus pikkuisena. Ei ole tallessa.

Vierailija
35/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijana en edes tunnista julkkiksia. En nosta ketään toista toisen yläpuolelle vaan kohtelen kaikkia saman arvoisesti.

Vierailija
36/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bylsinyt Playboyn keskiaukeamatyttöä. Oltiin samalla luokalla.

Eli joo, olen nähnyt sellaisen julkkiksen, ja vieläpä ilman vaatteita.

Vierailija
37/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Hallikainen

Juha Hirvi

Risto Kuisma

Vierailija
38/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Eero Mäntyrannalta nimmarin joskus pikkuisena. Ei ole tallessa.

Minäpä sain Oddvar Brån nimmarin Puijon kisoista.

Vierailija
39/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jo täällä. Usko nyt jo, että esim. helsinkiläiselle julkkiksen kanssa juttelu ei ole mitään. Heitä näkee niin paljon jatkuvasti.

Anteeksi, minua vähän naurattaa.

Aloitetaanko siitä, että Suomessa ei ole julkkiksia. Laulajiksi, näyttelijöiksi, jne. itseään luulevia kyllä on, mutta ne mitään julkkiksia ole. Kaikkihan on jutelleet hesan pikkutyyppien kanssa, jos ovat viitsineet ne noteerata.

Minä olen jutellut seuraavien kanssa mm. Paul McCartney, Mick Jagger, prinsessa Diana, Helen Miller, Kate Winslet, Jon Bon Jovi, Hugh Laurie ja Grant vain muutamia mainitakseni.

Ja tutuille terkut!

Vierailija
40/42 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jo täällä. Usko nyt jo, että esim. helsinkiläiselle julkkiksen kanssa juttelu ei ole mitään. Heitä näkee niin paljon jatkuvasti.

Anteeksi, minua vähän naurattaa.

Aloitetaanko siitä, että Suomessa ei ole julkkiksia. Laulajiksi, näyttelijöiksi, jne. itseään luulevia kyllä on, mutta ne mitään julkkiksia ole. Kaikkihan on jutelleet hesan pikkutyyppien kanssa, jos ovat viitsineet ne noteerata.

Minä olen jutellut seuraavien kanssa mm. Paul McCartney, Mick Jagger, prinsessa Diana, Helen Miller, Kate Winslet, Jon Bon Jovi, Hugh Laurie ja Grant vain muutamia mainitakseni.

Ja tutuille terkut!

Totta, suomalaiset ovat maailman mittakaavassa nobodyja. Mutta suomalaisia julkkiksia tuo ap varmasti tarkoitti, joten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi