Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän huomenna 50 ja minua pelottaa. Tajusin etten voi enää vaan hengailla ja antaa asioiden mennä omalla painollaan. Vaikka tunnen itseni 25vuotiaaksi en ole sitä enää

Vierailija
27.01.2022 |

Pääsin pahan masennuksen takia eläkkeelle 30vuotiaana, koetuuani sitä ennen yhtä sun toista työpaikkaa. Epäilen että mulla on myös ADHD. Elämäni rakkauksia on mennyt ja tullut, tällä hetkellä olen sinkku eikä läski, huonohampainen eläkeläinen nyt varsinaosesti ole kuumaa kamaa tinderissä.
Lisäksi kanssani asuu kehitysviivästymää sairastava 19vuotias lapseni sekä virtsankarkailusta kärsivä kissa. On siinä kämppikset! Joo kutsu vaan joku ukko tänne panolle :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske taksaasi.

Vierailija
2/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut jo etukäteen! Nauti! 💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tapana kutsua ukkoja panolle? Mä en ole tehnyt sitä koskaan ja olen saman ikäinen. Mulla on tapana kutsua mies illanviettoon, syömään ja juomaan, sekä juttelemaan, ehkä katsomaan joku leffa.

Vierailija
4/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kissalla olla virtsakiviä tms? Onko eläinlääkäri siis ihan todennut virtsankarkailun?

Vierailija
5/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vai, no mitä muka voit sitten tehdä? Tietysti jos voittaisi nyt sen 12 miljoonaa, niin voisi laittaa jonkun paikan kuntoon mutta väliaikaista sekin vain on.

Vierailija
6/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi vai, no mitä muka voit sitten tehdä? Tietysti jos voittaisi nyt sen 12 miljoonaa, niin voisi laittaa jonkun paikan kuntoon mutta väliaikaista sekin vain on.

Weetee-porukat nyt ei rahaa osaa käsitellä ja tuollaisen summan jos erehtyisi antamaan, niin lataamoon joutuisivat aika äkkiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme