Kannattaako työpaikkaa vaihtaa nopeasti, jos homma tökkii uudessa työpaikassa?
Kommentit (5)
Kannattaa. Minä ainakin vaihdoin. Syksyllä menin uuteen työhön. Vakipaikkaakin tarjottiin, mutta kieltäydyin. Kuukauden kuluttua alkoi ahdistamaan. Irtisanouduin, kun 3 kk oli töitä takana. Nyt on uusi työ ja paljon parempi.
Mitä tarkoitat, että tökkii? Etkö opi niitä töitä? Pyydä siinä tapauksessa apua. Jos et vain pidä töistä, niin onko se niin tärkeää. Töissähän sinä siellä vain olet. Ei työntekeminen ole pelkkää huvipuistoa. Oletko mieluummin työtön? Siitä ahdistuksesta on turha tulla urputtamaan. Se on pullamössösukupolven ongelma ja siitä pääsee ottamalla itseään niskasta kiinni. Ryhdistäydy.
Kannattaa. Yksikään alussa huonolta vaikuttanut työpaikka ei ole muuttunut hyväksi.
Ennemminkin voisi kysyä, että miksei kannattaisi? Itse tein vajaa 4 vuotta sitten noin. Itse huomasin tietyt merkit todella nopeasti, että tässä paikassa ei ole homma hallussa. Viihdyin tuossa kyseisessä paikassa ainoastaan 2 kuukautta. Muutama kuukausi lähtöni jälkeen palkkasivat uuden työntekijän tilalleni. Tämä viihtyi käytännössä vuoden. Nettisivuilta oli helppoa käydä katsomassa firman henkilökunta. Nykyinen työpaikka mihin tuosta vaihdoin, niin siinä olen kohta 4 vuotta työskennellyt. Nyt juuri tänään hain uutta työpaikkaa. Saa nähdä miten käy.
Koeaika on ohi, mutta sen päätyttyä mikään ei ole töissä helpottanut.