Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku 50v pyöreä nainen kyselee

Vierailija
26.01.2022 |

Itsetunto hieman kadoksissa näiden ig-muijien ym... takia.
Olen aika muodokas nainen, kuitenkin itteni kanssa sinänsä tasapainossa, että kun sopiva mies seksiin löytyy, niin en ujostele. Haluan paljon seksiä, haluan nauttia. Onko pyöreys miehille ollenkaan ongelma vai olenko kehittänyt sen ongelmaksi omassa päässä? Etenkin jos mies on timmi, niin sillon on ongelmia itsetunnon kanssa. En ole siis ylilihava.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan vaan keskittyä olennaiseen???

Vierailija
2/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän pyöreyden laadusta ja määrästä, mutta yleisesti ottaen ei ole ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä se pyöreys on seksikästä niin turhaan moista mietit. Jos kemiat muuten kohtaa niin kropalla ei ole mitään merkitystä.

M45

Vierailija
4/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä tai tikku niin kaikki käy. Kunhan päässä on kaikki kohdallaan.

Vierailija
5/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreä tai tikku niin kaikki käy. Kunhan päässä on kaikki kohdallaan.

Kuten täällä heilujilla on

Vierailija
6/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pyöreä 52v nainen. Saan helposti laadukasta seksiseuraa nuoremmista miehistä. Oman ikäiset eivät ole kiinnostuneita. Suosittelen suomi24 tai deitti ja sinne selkeä ilmoitus jossa haet nuorempia miehiä. Tarjontaa varmasti löytyy niistä jotka pitävät pyöreydestäsi.

Vierailija
7/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismakuja on erilaisia. Itse pidän muodokkaista naisista, joilla on pyllyä, reittä, lantiota ja mahaakin saa olla. Pyöreys ei ole minulla ongelma, vaan mieluinen ominaisuus. Itse olen hoikka/normaalivartaloinen.

M40

Vierailija
8/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten määrittelet pyöreyden. Minua ei ainakaan reilusti ylipainoiset naiset kiihota millään tavalla, enkä sellaisten seuraan ikinä hakeudukkaan.  Muotoja toki saa olla, varmaan kaikkien mielestä.

Vierailija
9/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni huomio että ylipainoisen naisen kanssa mies ikään kuin jää jyrän alle, ja eikö lantion seudun ylimääräinen vaikeuta myös itse pyhimpään pääsemistä?

Ja jos mies ei pidä ylipainosta, minkä biologialleen mahtaa?

Vierailija
10/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Sellainen pieni huomio että ylipainoisen naisen kanssa mies ikään kuin jää jyrän alle, ja eikö lantion seudun ylimääräinen vaikeuta myös itse pyhimpään pääsemistä?

Olen ollut melko isojen naisten kanssa, enkä ole kokenut koskaan jääväni jyrän alle.

Saa olla jo todella lihava ja rajoitteita liikuntakyvyssä, jos naisen lihavuus vaikeuttaa seksiä. Jos molemmilla on runsaasti mahaa, saattaa tulla ongelmia, mutta siitä ei ole itselläni kokemusta.

Vierailija
11/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreyttäkin on monenlaista, läski selluliitti perse ei ole kovin seksikästä mutta vähän isompi muodokas pylly ja tasainen iho muuten on hyvä

Vierailija
12/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreyttäkin on monenlaista, läski selluliitti perse ei ole kovin seksikästä mutta vähän isompi muodokas pylly ja tasainen iho muuten on hyvä

Isossa pyllyssä on yleensä aina selluliittia, se on luonnonlaki ja johtuu naisten ihon rakenteesta. Itse en ole koskaan osannut häiriintyä selluliitista. M40

Vierailija
13/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monenlaisia ja hyvä niin, mutta henkilökohtaisesti pidän lihavia naisia vastenmielisinä.  Minun mielestä se kielii henkisestä ja fyysisestä laiskuudesta. Seksissä myös visuaalisuus on minulle tärkeää ja urheilullinen, notkea vartalo on puoleensa vetävä ja sytyttävä, pyöreä ei. 

Vierailija
14/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pyöreä 52v nainen. Saan helposti laadukasta seksiseuraa nuoremmista miehistä. Oman ikäiset eivät ole kiinnostuneita. Suosittelen suomi24 tai deitti ja sinne selkeä ilmoitus jossa haet nuorempia miehiä. Tarjontaa varmasti löytyy niistä jotka pitävät pyöreydestäsi.

Sulla on tunkkanen, pahan hajuinen alapää

Vierailija
15/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haluan nuolla tissien vakoasi. 

Vierailija
16/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää pyöreästä, toiset ei. Jonkun viehättävä on toiselle ärsyttävä. Kaikille löytyy joku tykkääjä.

Vierailija
17/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppäs ap pituuttasi ja painoasi tänne. Sekin auttaa hahmottaan tilannettasi.

Vierailija
18/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53 kirjoitti:

Olen ollut melko isojen naisten kanssa, enkä ole kokenut koskaan jääväni jyrän alle.

Saa olla jo todella lihava ja rajoitteita liikuntakyvyssä, jos naisen lihavuus vaikeuttaa seksiä. Jos molemmilla on runsaasti mahaa, saattaa tulla ongelmia, mutta siitä ei ole itselläni kokemusta.

Jos on aiemmin "harrastanut" vain hoikkia, liikunnallisia, timmejä naisia niin taatusti on eroa kun tuhdimpi nainen ratsastaa.

Eri asia jos tuhdit naiset on ns. normaalia, tuttua.

Vierailija
19/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreät muodot on aina kauniita.

Älä ota tästä huolta. Toiset tykkää toiset ei.

Vierailija
20/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap sopiva pyöreys on seksikästä ja jotenkin naisellista. Pitää ollakin mistä ottaa kiinni. Kanna itseäsi ylväänä ja itsevarmana, se tuo lisää seksikkyyttä. M44