Vesiselvännäkijä paikalla
Kommentit (16)
Minne laitoin vissypulloni tänä aamuna. Otin siitä hörpyn ja sitten laitoin sen... niin minne? Kiitos jo etukäteen!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:49"]
Saanko toisen lapsen?
[/quote]
Se riippuu siitä tuletko raskaaksi, pysytkö raskaana ja lopulta synnytätkö elävän lapsen.
Vesiselvännäkijä
Hyvä juttu että jätin viinät mutta huonompi juttu on kun en muista mihin ne jätin
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:50"]Minne laitoin vissypulloni tänä aamuna. Otin siitä hörpyn ja sitten laitoin sen... niin minne? Kiitos jo etukäteen!
[/quote]Nämä asiat ei ole ikinä helppoja selvittää. Mene rohkeasti gynekologin juttusille, niin saadaan se pullo pois.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:50"]
Minne laitoin vissypulloni tänä aamuna. Otin siitä hörpyn ja sitten laitoin sen... niin minne? Kiitos jo etukäteen!
[/quote]
Laitoit sen pakastimeen, koska sullahan alkaa muisti jo pätkiä. Se voi olla jo haljennut siellä laajentumisensa vuoksi.
Vesiselvännäkijä
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:50"]
[/quote]
Laitoit sen pakastimeen, koska sullahan alkaa muisti jo pätkiä. Se voi olla jo haljennut siellä laajentumisensa vuoksi.
Vesiselvännäkijä
[/quote]
Hahaa, olet itse asiassa aika hyvä. En laittanut sitä pakastimeen tällä kertaa, mutta mulle on käynyt noin jo usein.
Näetkö selvästi montako selvää päivää mulla jäljellä?
Katso tulevaisuuteeni, vesiselvännäkijä! Pysynkö raittiina vai retkahdanko, raittiina olen ollut 3 kuukautta, mutta senhän sinä jo tiesit.. Mitä muuta vuoteeni mahtuu kuin mahdollinen retkahdus tai vesilinjan jatkumo?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:57"]
Näetkö selvästi montako selvää päivää mulla jäljellä?
[/quote]
No niiden laskemiseen ei kummoista laskupäätä tarvita, mikä on vesiselvä fakta vissiin sulle ihan itsellesikin. Puhutaan yhden käden sormista nyt kuitenkin. Puolisosikin neuvot ja säksätys valuvat kuin vesi hanhen selästä, ja sähän otatkin ne haukut nykyään vastaan kuin vettä vaan.
Vesiselvännäkijä
Ulosteeni jätti tänään jeesuksen näköisen jäljen pönttöön. Osaatko kertoa mitä tämä tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:05"]
Ulosteeni jätti tänään jeesuksen näköisen jäljen pönttöön. Osaatko kertoa mitä tämä tarkoittaa?
[/quote]
En valitettavasti ota paskahommia vastaan. Seuraava.
Vesiselvännäkijä
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:58"]
Katso tulevaisuuteeni, vesiselvännäkijä! Pysynkö raittiina vai retkahdanko, raittiina olen ollut 3 kuukautta, mutta senhän sinä jo tiesit.. Mitä muuta vuoteeni mahtuu kuin mahdollinen retkahdus tai vesilinjan jatkumo?
[/quote]
Kyllä sinä pysyt. Muuhun on tällä kertaa vähän vaikea ottaa kantaa, koska minulla on joku iso este nyt näkökentässäni, noh, pentele, menehän nyt jo siitä pyllyilemästä...
Vesiselvännäkijä
Saanko toisen lapsen?