Mitäköhän mieheni salailee minulta ja kuinka ottaa asia puheeksi?
Ollaan siis oltu yhdessä yli 10w, minulla eibole ollut ketään muita, eikä hänellä(ainakaan tietääkseni). Kuitenkin hänen kaapistaan löytyi tekodildo, monta pkt kondomeja(minun kanssa ei ole ikinä halunnut käyttää - ei tunnu hyvältä), toinem dildo, miesten seksilelu. Sen tiedän, että on ollut ainakin alastonsuomessa(sen satuin näkemään joskus vahingossa). Auttakaa tyhmää, sieltä varmaa haetaan sitten seksiseuraa, en ole siis itse sellaisessa koskaan ollut? Tietokone ja puhelin on nyt muutenkin visusti hänellä salattu salasanoin ja säikähtää, jos ottaisin puhelimen käteeni. Onko muita teorioita tähän kuin mahdollinen pettäminen? Pettämiseen hän itse suhtautuu melko voimakkaasti..
Kommentit (5)
Kyllä on dildo käytössä, työntää sitä hanuriinsa. Ja juttelee muiden kanssa netissä, ei välttämättä livenä petä mut tarpeen tullen niinkin voi käydä. Teen samaa.
Mitäs jos kysyt ukoltasi suoraan? Ei vihjailua vaan suoraan asiaan,, niin ei jää miettimisaikaa slityksille. Toimii.
Ei välttämättä homo, mutta tykkää anaalin stimuloinnista eikä uskalla tai kehtaa kertoa siitä sinulle.
Kysy joskus kun otat suihin että haluaako sinun hyväilevän anusta samalla.
Kaappihomo