Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienitissiset puristelevat?

Vierailija
29.05.2015 |

Oletteko suuririntaiset naiset huomanneet että ne naiset joilla on minitissit ovat varsinkin humalassa kärkkäitä käymään toisen suuririntaisen naisen ryntäsiin kiinni?

Miksi te pienirintaiset naiset teette näin?

Ei oo mitään niin inhottavaa kun että toinen nainen käy kannuihin kiinni ja ihastelee niitten kokoa ja aina se on melki se huonommin varusteltu.ootteko jääny jostain paitsi vai mikä kiehtoo?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se ei ole yleistä. Kannattaisi valita kaverit vähän paremmin. 

Vierailija
2/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh? En ole koskaan puristellut isompitissisten varustelua. Paitsi pyynnöstä. :D

T. aa-kuppi, joka ei ole edes kateellinen isoille tisseille vaikka nekin toki upeita ovatkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? No kyllähän toiset paijailee vauvavatsojakin (myös selvinpäin) kysymättä.. Oudossa seurassa oot :)

Vierailija
4/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa a, enpä ole koskaan kyllä koskenut kenenkään rintoja. Eivät kiinnosta minua.

Vierailija
5/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi pienet tissit enkä tosiaankaan puristele isotissisiä. Oikeesti mua vähän ällöttää ne ja normaaleihin en edes kiinnitä huomiota.

Vierailija
6/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä ole kenenkään tissejä puristellut.

Vierailija
7/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä tisseissä ei meidän, miesten, mielestä ole mitään vikaa. Turhaa junailla tämän tyylisiä aloituksia.

Vierailija
8/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:30"]

Pienissä tisseissä ei meidän, miesten, mielestä ole mitään vikaa. Turhaa junailla tämän tyylisiä aloituksia.

[/quote]

Ja sinä edustat kaikkia miehiä sitte

Vierailija
9/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat luuviulut jotain kiksejä siitä.. Saman huomannut ite. Nakkaan ne pikku-tissit vittuun mun näkökentästä -.-

Vierailija
10/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:34"]

Saavat luuviulut jotain kiksejä siitä.. Saman huomannut ite. Nakkaan ne pikku-tissit vittuun mun näkökentästä -.-

[/quote]

Pistää kyllä miettimään, että miten huonosti asioiden täytyy tämän kirjoittajalla olla. Onko sitten isojen rintojen kaverina reipas ylipaino tai vähemmän kauniit kasvot, joista sitten podetaan huonoa itsetuntoa ja sitä puretaan näin.

Vierailija
11/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:30"]

[/quote]

Ja sinä edustat kaikkia miehiä sitte

[/quote]

Ja mikä ettei..

Vierailija
12/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kolmenkymmenen ikävuoden aikana ollut näitä naisia ystävissä ja jopa työkavereissa jotka sitten pikkujouluissa käyvät yhtäkkiä kiinni.

Ja tosiaan aina kännissä.Musta tuntuu että nää pikkutisut ei vaan muista sitä mutta patoutumat tulee esiin aina pienissä sievissä.

Kyllä kuulee pienirintaisten suusta usein että kyllä mää niin kadehdin noita sun rintoja.

Vierailija
13/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten ihan hullua mutta totta!! Mä luulen että se vois olla joku äiti juttu tai sitten viha isoja tissejä kohtaan tai sitten ne kiihottaa niitä kännissä. Nuorissa on ihan lautoja nykyään aika paljon.

Vierailija
14/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puristele. Isoista tisseistä tulee mieleen utareet ja lehmä, anteeksi nyt vain, mutta sanon suoraan!

Vierailija
15/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:58"]

En puristele. Isoista tisseistä tulee mieleen utareet ja lehmä, anteeksi nyt vain, mutta sanon suoraan!

[/quote]

Tikku avautui.

Vierailija
16/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se on järkyttävää kun ei yksikään mies oo ikinä käynyt väkisin kiinni mutta naiset kyllä käy..todella omituista ja hämmentävää..mitä siinä sitten teet?Kakistelet että joo kiitti..

Vierailija
17/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pienitissinen kaveri joskus puristelee, mutta ihan yhtä iso merkitys omalla käytökselläkin on tapahtumien kulkuun. :D

Vierailija
18/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse törmännyt samaan, mutta yleensä ne puristelijat on sellaisia vähän yksinkertaisempia tapauksia...

Vierailija
19/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikku on päässy puristeleen lehmän utareita!!Siistiä!!Ookkonää maalta?Mää en oo ikinä saanu puristella lehmän utareita.

Vierailija
20/43 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän