Paljonko maksatte pojan parturikäynnistä?
Oma luottoparturini on lomilla, joten kipaisin viemässä poikani lähistöllä olevaan parturiin.
Normi hiustenleikkaus, 30eur. Onko kohtuullista? Mielestäni aika tyyristä hommaa, poika siis 10v ja ihan perus "ananas"-tukka leikattiin, ei pesua. 15min homma.
Paljonko itse maksatte lasten parturikäynnistä?
Kommentit (39)
Oli kyllä ihan kotimainen parturi.
15-20€, kunnes hommasin parturikoneen ja aloin leikkaamaan ananakset ihan ite. :D 30€ tai yli en maksaisi ikipäivänä.
Ok. Hinta näemmä ihan normaali.
Olen näemmä tottunut vaan oman kampaajani hintoihin. Toki olemme hänellä käyneet koko perhe yli 15vuotta, joten lapset saavat aika hyvin alennusta häneltä.
9,90€, New Hairstore Jumbo klo 8-9
Ite leikkaan, joten 0e, en kyllä tajunnut, että se on noin kallista nykyään. Huima säästö kun kolme poikaa leikkaa itse
25 + pesu 5, aina ei tarvitse toki pesettää
Parturikonetta olen ajatellut itsekkin.
Ei tuo ananaksen leikkaaminen nyt kovin vaikea temppu ole.
Meidän pojalla hiukset kasvavat aivan hirmuista vauhtia ja parturissa pitäisi käydä parin viikon välein, jos siis mielii pitää sen ananaksen kuosissa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:03"]Oli kyllä ihan kotimainen parturi.
[/quote]
Ottaa ylihintaa. Ei kannata maksaa pelkästään siitä kuvitelmasta että parturi maksaa kaikki verot ja muut maksut.
15eur olisi mielestäni kohtuullinen hinta.
10 euroa maksaa. Muut on ottanut 15 euroa. En viitti maksaa liikaa joten kymppi on ihan hyvä, 13 v.
Juuri aihe tapetilla meillä ja kovia hintoja tuntuvat pyytävän monissa paikoissa. Eilenkin kun soitin yhteen niin kustantaisi 13 ja 12v pojiltamme 63e...ei onnistu. Harmi, koska hakusessa hyvän paikan löytäminen jossa voisi sitten asioida vuosikausia. Noh, tänään nappasin Tikkurilasta yhden ilm uuden puljun käyntikortin mukaani ja kesäkuun tarjous olisi 20e/nuppi. Sen voikin maksaa joten varaan ajat sieltä.
27-34E välilllä ollaan maksettu poikien 8v ja 16v parturikäynneistä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:43"]
27-34E välilllä ollaan maksettu poikien 8v ja 16v parturikäynneistä.
[/quote]
Uskaltaako kysyä, yhteensäkö?
35eur on ollut kovin hinta minkä olen pulittanut.
Kamala kiire ja vaihtoehtoja ei ollut, enkä älynnyt kysyä hintaa etukäteen.
Tämä Helsingissä, Töölössa. Poika silloin 9v ja hiuksia ei pesty.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:57"]
35eur on ollut kovin hinta minkä olen pulittanut.
Kamala kiire ja vaihtoehtoja ei ollut, enkä älynnyt kysyä hintaa etukäteen.
Tämä Helsingissä, Töölössa. Poika silloin 9v ja hiuksia ei pesty.
[/quote]
aika kauhee hinta
19. hinnat ei siis molemmilta yhteensä vaan yhdeltä pojalta. Käydään yleensä muutamassa eri paikassa leikkauttamassa, siitä tuo hintaero.
Aika suurta hajontaa tuntuu olevan.
20eur taitaa olla keskihinta.
Harkitsen todella vakavasti sen parturointikoneen ostoa.