Kestääkö tämmöinen rakkaus? Mielipiteitä!
Tapasin yli puoli vuotta sitten elämäni miehen. Emme ole asuneet ikinä yhdessä. Minulla on kaksi lasta ja hän on lapseton. Nyt mieheni on sydän murtuneena, kuten minäkin, lähdössä vuodeksi toiselle puolelle maapalloa töiden takia. Minulla ja lapsillani ei ole mahdollisuutta lähteä mukaan, eikä varmaan välimatkan pituudesta ja lentolippujen kalliudesta johtuen ole mahdollista edes mennä miestä katsomaan. Hänenkin on ehkä vaikea tulla Suomeen välillä. Nyt pelkään, että menetän hänet vuoden aikana. Toki, jos rakkautemme haalistuu tai häviää, niin sitten se ei ollut tosirakkautta, mutta silti pelottaa, miten kestän vuoden ilman häntä. Ikävä on jo nyt... Onko kellään samanlaisia kokemuksia rakkaudesta ja pitkästä erosta?
Kommentit (6)
Vielä minä aloittaja, kiitos tsempistä, aion todellakin laittaa kaiken kekseliäisyyden peliin, jotta erosta selvittäisiin ja nähtäisiin vuoden aikana livenä.
Mies tuskin pitää miekkaansa tupessa koko vuotta.
Älä odota liikoja. Mies haluaa vain seksiä kanssasi ja sen jälkeen päästä siististi ja kivuttomasti eroon kahden lapsen yh:sta. Sorry, mut nää on niin nähty. Ehkä hänellä on jopa toinen nainen kohdemaassa.
JOS olisit miehelle oikeasti tärkeä, niin lähtisitte yhdessä ulkomaille.
Todellinen rakkaus kestää tuollaisenkin, mutta ihan kamalaa kärsimystähän se erossa olo tulee silloin olemaan, joten eikö teillä todellakaan ole muuta mahdollisuutta? Elämä on vähän turhan lyhyt kärsimykseen, jonka voi jollakin tavalla välttääkin. Jos siis voi. Ja sekin, ettei sellaiseen "elämäni miehen" kategoriaan niin kovin moni yllä elämän aikana yleensä kenelläkään, joten kaipa siinä kannattaa pistää luovuus toimimaan, jotta tilanne ratkeaa parhain päin?
Ei ole pelkää seksiä. Oikeat ja vahvat tunteet ovat pelissä. Skype ja meilit tulevat olemaan kovassa käytössä, vaikkei ne tietenkään voi korvata fyysistä läheisyyttä. Mäkin uskon, että tosirakkaus kestää eron, vaikka oliskin tuskaa. Onhan niitäkin tarinoita, kun pari löytää toisensa vuosien tai jopa vuosikymmenten jälkeen ja edelleen rakkaus roihuaa. :)