Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän muuten terveellisesti, mutta tupakoin 2 packkia marlboroa päivässä.

Vierailija
26.01.2022 |

Olen kehopositiivinen ihminen ja hoidan itseäni joogalla. Uskon, että olen pitkä ikäinen!!
- irmeli 62

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta.” (Matt. 17:20)

Vierailija
2/5 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei paljo joogat auta, kun se yksi solumutaatio tapahtu josta alkaakin kehittyä keuhkosyöpä. Käytännössä jo tuossa kohtaa peli on menetetty. Harva tupakoitsija selviää keuhkosyövästä, vaikka syöpä löytyisikin pienenä.

Sen sijaan taas moni tupakoimaton selviää keuhkosyövästä sillä tupakoimattoman keuhkosyöpä on eri tyyppiä, kuin tupakoitsijan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei paljo joogat auta, kun se yksi solumutaatio tapahtu josta alkaakin kehittyä keuhkosyöpä. Käytännössä jo tuossa kohtaa peli on menetetty. Harva tupakoitsija selviää keuhkosyövästä, vaikka syöpä löytyisikin pienenä.

Sen sijaan taas moni tupakoimaton selviää keuhkosyövästä sillä tupakoimattoman keuhkosyöpä on eri tyyppiä, kuin tupakoitsijan.

Tuntuu että eivät selviä kun ei niitä edes hoideta tosissaa jos on itseaiheutettua niin että lopettamista yms ollaan lykkäytetty.

Vierailija
4/5 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kykene lopettamaan tupakointia. Viikossa menee noin viisi savuketta viikonloppuisin.

Arjen kykenen vetämään puhtaasti, mutta lankean yleensä viikonloppuisin.

Joskus tulee poltettua vain yksi, mutta silti lopettaminen on mahdotonta!

Vierailija
5/5 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heti usko. Pitkäksi sanotaan jos on yli 175cm, näin oletan.

Ikäisyyden toki, koska on numerot mainittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä