Punaisessa pussissa olevat Fazerin turkinpippurikarkit (MEGAHOT): onko kukaan maistanut?
Kommentit (8)
Ostin joskus laivalta, odotin tulisempaa mutta toisaalta en koskaan ole huonoa turkinpippuria syönyt.
Vierailija kirjoitti:
OK, mutta keltainen pussi on kyllä mielestäni parempi.
Jep, nyt ei tartte enää noukkia niitä niiden ällöjen punaisten ja sinisten seasta, kun voi ostaa erillisen pussin! :)
Mistä näitä punaisia ja keltaisia löytää? Olen koukussa turkinpippuriin, mutta en voi syödä niitä usein verenpainetaudin vuoksi. Ehkä nyt voisi käydä pitkästä aikaa hakemassa ja jokaista väriä yksi pussi..
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä punaisia ja keltaisia löytää? Olen koukussa turkinpippuriin, mutta en voi syödä niitä usein verenpainetaudin vuoksi. Ehkä nyt voisi käydä pitkästä aikaa hakemassa ja jokaista väriä yksi pussi..
Sinisestä pussista, jota on myyty jo vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisestä pussista, jota on myyty jo vuosikaudet.
Punainen ja keltainen pussi on eri asia kuin karkkien värit... värillisiä karkkeja on sinisessä pussissa, mutta keltaisessa pussissa on vaaleanruskeita ja punaisessa pussissa taas jotain extraväkeviä.
Hyviä ovat. Juuri maistelen niitä tässä.
OK, mutta keltainen pussi on kyllä mielestäni parempi.