Mies uskoo ufoihin ja hurahtanut johonkin kulttiin
Onko tässä nyt enää mitään toivoa parisuhteella, kun kaikki illat katsellaan humanoidi-videoita ja mikään muu ei elämässä kiinnosta? Olisko se teille sellainen turn-off että ei pystyis katsella vai vain harrastus muiden joukossa? Iltakävelykin yhtä tuskaa kun hakee ufoja taivaalta, kuvailee heijastuksia ja lähettelee niitä johonkin kulttiin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen ei usko ufoihin? Itsekin olen nähnyt ufon ja vieläpä monta kertaa, mutta ei sitä kukaan uskonut.
Olet hullu. Viedäänkö hoitoon?!
Varmaan monen mielestä olenkin, maaseudulla niitä näkee helpommin. Tästä on tosin 22 vuotta aikaa kun niitä näin.
Ensinnäkin ufoja ON olemassa. Ufo nääs on kirjaimellisesti havaitsijalle tunnistamaton lentävä tai lentokykyiseltä näyttävä kohde.
Miksi katsot ap ufo-ohjelmia miehen kanssa? Sano, ettet halua osallistua hänen ufo-harrastukseensa.
On täällä sekopäistä porukkaa, eli miehelle löytyy ottajia kun sen pistää jakoon.
Onko hurahtanut raelilaisuuteen? Vaikka se niiden pääjehu onkin kotoisin Ranskasta. Odottavat avaruusolentojen tuloa ja haluavat rakentaa niille suurlähetystön valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen ei usko ufoihin? Itsekin olen nähnyt ufon ja vieläpä monta kertaa, mutta ei sitä kukaan uskonut.
Olet hullu. Viedäänkö hoitoon?!
Oon minäkin nähnyt ufon. Mikä tahansa tunnistamaton lentävä esine on ufo (unidentified flying object).
Pidän todennäköisenä, ettei ihminen ole yksin maailmankaikkeudessa. Olisi tyhmää kuvitella, että olisi. Niinollen on todennäköisempää, että ufoja on kuin että ei ole. Tunnen yhden tosi jalat maassa olevan, tervejärkisen henkilön, joka on sellaisen nähnytkin, eikä ole syytä epäillä sitä kertomusta. Hän ei ole kuitenkaan hurahtanut mihinkään kulttiin, vaan elää ihan normaalisti. Voisi olla aika tylsää elää parisuhteessa, jossa toinen on hurahtanut täysin totaalisesti mihinkään, vaikka se olisi vain postimerkkien keräilyä.