Virustorjuntaohjelma
Mikä on paras virustorjuntaohjus, suomenkielinen pitää olla. Norton vai joku muu?
Kommentit (43)
Okei, pitää kattoo sitä bitdefenderiä. Onko se ilmanen?
Avast on helppokäyttöinen ja selkeä. Siihen saa kokeilujakson, jos ei suoraan halua ostaa lisenssiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmainen kelpaa ja tarve on Windows - käyttöjärjestelmällä varustetussa tietokoneessa niin Avast Free Antivirus. Siinä on hinta/laatu suhde kohdallaan.
Pyörittääkö taustalla kryptolouhintaa?
Mitä ominaisuuksia tohon Avast ohjelmaan kuuluu? Osaatko kertoo lisää siitä?
-ilmainen: Windows 10 on jo oikeasti ihan OK virustorjunta
-maksullinen FSecure tietenkin
Okei. Toi F Secure olis kiva mut naksullinen. Olisko jollai ylimäärästä käyttöoikeutta? ;) ehkä mä tarkistan ton avastin
Mulla itseasiassa olis 4 F Securen käyttöoikeutta jäljellä.
Miks sulla on ylimääräisiä käyttöoikeuksia? Anna mulle 1 jos sul on, mul on pöytäkone
Vierailija kirjoitti:
Okei, pitää kattoo sitä bitdefenderiä. Onko se ilmanen?
Ei. Toki ilmaisia kokeilujaksoja on tarjolla 30 päivästä jopa 180 päivään asti.
Siis joo, se on maksettu versio F Secure Total. Käyttöoikeus on koko vuoden voimas. Jääny yli kun laitteita vähentyny. Pistä sun sähköposti tulee niin saat siitä maksetun F Securen itelles
Onpas pitkä kokeilu jakso. Mä taidan kattoo sitä Avastia eikö se ollu ihan ok?
henkkass kirjoitti:
Ok, mä voin pistää sen latauslinkin sähköpostilla tai tekstiviestillä. Kumpi on sulle parempi? Laita sun sähköposti tai numero niin pistän tulee.
Kiitos hyvä kansalainen että autat meitä köyhiä ikäihmisiä.
No joo, voinhan mä ton F Securen ottaa vuodeks. Mun sähköposti on christakaar24@hotmail.com
F-secure on kuuluisa siitä että melkoinen tehosyöppö etenkin vähänkään vanhemmissa kokoonpanoissa. Windowsin oma ajaa käytännössä saman asian eikä tarvitse maksaa mitään ylimääräsistä.
Mä laitoin sun sähköpostiin. Siinä on F Secure Safe ja VPN. Ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin sun sähköpostiin. Siinä on F Secure Safe ja VPN. Ole hyvä
Laitatko mulle Adobe CS lisenssin?
tässähän on 417 päivää vielä käyttöoikeutta jäljellä 😀. Kiitos hei tosi paljon😊😊
Bitdefender on paras.