Virustorjuntaohjelma
Mikä on paras virustorjuntaohjus, suomenkielinen pitää olla. Norton vai joku muu?
Kommentit (43)
F secure Total paketti on erittäin hyvä. Norton 360 on myös ehdottomasti hyvä hankinta. Molemmat suomenkielisiä. Valitse jompikumpi
Vierailija kirjoitti:
Ei ainskaan maski
Maski ei toimikaan verkossa.
Jos ilmainen kelpaa ja tarve on Windows - käyttöjärjestelmällä varustetussa tietokoneessa niin Avast Free Antivirus. Siinä on hinta/laatu suhde kohdallaan.
Meillä on molemmat käytössä. Omassa koneessa F Secure Total ja vaimon koneessa Norton 360 Platinum.
Mulla on molemmissa palveluissa isot tilaukset. F Securella 3 käyttämättä ja Nortonilla on 19 käyttämättä.
Eikö Windowseissa ole nykyään ihan omakin virustorjunta ja palomuuri, Windows defender? Ei mulla oo ainakaan 6-7 vuoteen ollut mitään erillistä virustorjuntaa tietokoneella, eikä ole mitään ongelmia ollut.
Joo, windowsissa on oma virustorjunta ja se on ihan ok tasoinen. Mutta, se ei anna turvaa pankkiasioinnille esimerkiks. Mun kaverilta onnistuttiin viemään pankkitilitä 1760e eli käytännössä koko nettopalkka haittaohjelman avulla. Pankki ei korvannu mitään koska virustorjunta ei ollu kunnossa.
Jos sulla on noin monta käyttöoikeutta vapaana, niin et olis halukas jakaa mulle yhtä? Ei oo rahaa ostaa
Kai mä voin jakaa yhden sulle. Samapa tuo. Kumman haluut, F Secure Total vai Norton 360?
Mä voisin ottaa ton Norton 360 version
Ok, mä voin pistää sen latauslinkin sähköpostilla tai tekstiviestillä. Kumpi on sulle parempi? Laita sun sähköposti tai numero niin pistän tulee.
Moi, ei sattuis olemaan ylimääräistä virustorjuntaa?
MS Defender on ihan kelvollinen suojaus.
Joo se on kelvollinen mut ei auta pankki asioinnissa
Pankki ei korvaa jos virustorjunta ei ole kunnossa. Ei oo niitten vastuulla hoitaa asiakkaitten tietoturvaa
Tehokas tietoturva on omat aivot. Ei kannata haksahtaa esim. huijausviesteihin, joista voi tulla haittaohjelmia koneelle/puhelimeen.
Pitää paikkaansa, mut joskus voi vahinko käydä. Liian väsyny tai sit vaa vahingos tekee jotain väärin. Inhimillisen virheen mahdollisuus on aina kuitenki olemassa. Sillo olis kiva jos sais rahat takas mitkä tililtä lähti.
Ei ainakaan F-secure, joku muu.