Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluin 6 vuotta liivijengiin kunnes erosin siitä bad standing asemassa. Jos haluatte kysyä niin voin vastailla teille

Vierailija
26.01.2022 |

Kerron rehellisesti omakohtaisia kokemuksia millaista se oli

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhat samaa paskaa kuin eilen. Jengikokemuksia vauvapalstalla. Mene nukkumaan.

Vierailija
22/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietiinkö sinulta kaikki omaisuus kun lähdit?

Firmalla oli menossa perus kusetus jossa joku ukko on ensin ostanut helvetisti huumeita velaksi. Sitten ostetaan kaikki huumeet siltä velaksi eikä makseta koskaan takaisin. Näin hän jää velkaa ja huumeiden myyjä hoitelee hänet. Hän ei pysty soittamaan kellekkään meidän viholliselle koska hän on tehnyt yhteistyötä meidän farmin kanssa.

Ukko jota kusetettiin oli mun erittäin hyvä kaveri ja kaikki tiesi sen. 

Kun pyysin johdon kokoon niin ilmoitin etten pysty luottamaan enää veljiini koska he puukottavat minua selkään ja kaikki ymmärsivät tämän.

Palautin liivit eikä minulle kostettu. Pistoolia kannoin puoli vuotta mukana varmuuden vuoksi

Eilen kerroit täällä innoissasi, kuinka niissä piireissä ei "veljeä" kuseteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut tuomion rikoksistasi? Oletuksena että olet ainakin huumekaupassa ollut mukana..

Olen tehnyt monia rikoksia jengissä ja niistä olen saanut pari tuomiota. Jos lasketaan montako rikosta olen tehnyt jengin nimissä ja montako tuomiota olen saanut niin olen selvästi voitolla

Vierailija
24/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukisit slipoverin, eli neuleliivin, ns. pappaliivin?

Näitä on monessa vaatekaupassa tarjolla ja kuulemma huipputrendikkäitä tänä keväänä, mutta en vaan osaa koostaa tyylikästä asua. Ei näköjään osaa HM stylistikään, kun heidän tyylioppaassa slipoveri ei edes ole mallin päälle puettuna vaan kuvattu erikseen pelkkä vaatekappale!

Vierailija
25/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firmalla oli menossa perus kusetus jossa joku ukko on ensin ostanut helvetisti huumeita velaksi. Sitten ostetaan kaikki huumeet siltä velaksi eikä makseta koskaan takaisin. Näin hän jää velkaa ja huumeiden myyjä hoitelee hänet. Hän ei pysty soittamaan kellekkään meidän viholliselle koska hän on tehnyt yhteistyötä meidän farmin kanssa.

Kun pyysin johdon kokoon niin ilmoitin etten pysty luottamaan enää veljiini koska he puukottavat minua selkään ja kaikki ymmärsivät tämän.

Palautin liivit eikä minulle kostettu. Pistoolia kannoin puoli vuotta mukana varmuuden vuoksi

Esitä todisteet, että olin eilen tällä palstalla. Sä keksit väitteen kokonaan omasta päästäsi.

Vierailija
26/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tavallinen ihminen voi tehdä jos joutuu liivijengin hyppysiin, kannattaako koittaa tapella takaisin vaikka käydä jonkun kimppuun tai ampua , jättääkö ne rauhaan?

Vai onko parempi ilmoittaa poliiseille ja sitäkautta ainakin saada sitten tuomiot jos saa itse turpaansa?

Onko totta , että periaatteessa kuka tahansa voi joutua liivijengin uhriksi?

Kiitos kun vastailet täällä, ihmetteln näitä poskea aukovia tyyppejä, menkää toiseen ketjuun jos ei miellytä! Voimia sinulle AP kaikessa!

Vierailija
27/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko liikkua vapaasti? Oletko vainoharhainen? Erakoitunut? Tms.

Vierailija
28/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma arviosi, kumpi on keskimääräisesti älykkäämpi, liivijengiläinen vai perusduunari?

Raha houkuttelee liigaan mukaan. Nykyisin tilataan satoja kiloja huumeita kerralla koska huumausainerikoksilla on maksimituomiot. Ihan sama tilaatko sä puoli kiloa vai 150 kg samaa tavaraa sillä tuomio on sama. Liigaan tullet ukot ovat ihan yhtä älykkäitä kuin perusduunarit. He vaan hakevat isoa voittoa isolla riskillä, lyhyessä ajassa siinä missä duunari tekee 50 vuotta vähäriskistä töitä pienellä liksalla.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Välillä saanut dokumenteista kuvan että osa sitä suorittavaa porukkaa olisi hieman yksinkertaista väkeä, tosin sitä yksinkertaista väkeä löytyy ihan samalla tavalla liki jokaiselta työpaikaltakin. 😁

Pelottiko sinua enemmän vapauden menettäminen linnareissun myötä vaiko jengiläisten fyysinen kosto?

Vierailija
29/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitä todisteet, että olin eilen tällä palstalla. Sä keksit väitteen kokonaan omasta päästäsi.

Samoja aloituksia eilen. Rikolliselle ei tarvitse kenenkään todistella mitään. Itse olet kusesi keitellyt.

Vierailija
30/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tavallinen ihminen voi tehdä jos joutuu liivijengin hyppysiin, kannattaako koittaa tapella takaisin vaikka käydä jonkun kimppuun tai ampua , jättääkö ne rauhaan?

Vai onko parempi ilmoittaa poliiseille ja sitäkautta ainakin saada sitten tuomiot jos saa itse turpaansa?

Kiitos kun vastailet täällä, ihmetteln näitä poskea aukovia tyyppejä, menkää toiseen ketjuun jos ei miellytä! Voimia sinulle AP kaikessa!

Tämä kanssa mietityttää. Vähän aikaa sitten oli käräjillä ja lehdissä juttu, jossa velkoja perittiin väärältä henkilöltä. Miestä pidettiin panttivankina, ajelutettiin ympäriinsä, uhkailtiin ja en muista kidutettiinko myös.

Kyseinen väärä henkilö oli juuri muuttanut uuteen asuntoon eikä nämä taulapäät uskoneet, että väärä henkilö vaikka näytti paperit ja oli juuri muuttanut siihen. Voihan olla että olivat lukutaidottomia?

Vierailija
31/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pahoinpidellyt ihmisiä?

Vierailija
32/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivijengin voima perustuu aina ylivoimaan. Joka kerta oli se käytäntö, että hyökätään hirveällä ylivoimalla ihmisen kimppuun.

Välillä me myöskin perittiin keksittyjä velkoja. Kun saatiin joku ihminen maksamaan niin hänelle keksittiin aina uusia korkoja ja velan määrä kaksinkertaistui lyhyessä ajassa. tällaista ihmistä sitten kiristetään loputtomasti.

Kannattaa soittaa poliisille tai toiselle liigalle taikka muuten sua käytetään lypsylehmänä niin kauan kuin sulta riittää lypsettävää. Jos huomataan, että sua voi lypsää ja sä et puolustaudu niin susta tulee helppo kohde saada rahaa.

Vierailija
33/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa puhut. Ei liivijengistä erota. Muu kuin kuolema.

Vierailija
34/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus poistoon ihan niin kuin muutkin vastaavat viime päivien aloitukset.

Kiitos.

Vierailija
35/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kysyä mitään. Luin jo sen Iltalehden jutun, jossa tämä tarina kerrottiin. Ei kiinnosta toisen käden referaatit.

Vierailija
36/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ap missään liivijengissä ole ollut. Ei ole ollut hangarina eikä prospektina. Ei varmasti edes omista moottoripyörää. Jenginsä on ollut oikea liivijengi yhtä paljon kuin Niko ranta-ahon katiska.

Vierailija
37/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liivijengin voima perustuu aina ylivoimaan. Joka kerta oli se käytäntö, että hyökätään hirveällä ylivoimalla ihmisen kimppuun.

Välillä me myöskin perittiin keksittyjä velkoja. Kun saatiin joku ihminen maksamaan niin hänelle keksittiin aina uusia korkoja ja velan määrä kaksinkertaistui lyhyessä ajassa. tällaista ihmistä sitten kiristetään loputtomasti.

Kannattaa soittaa poliisille tai toiselle liigalle taikka muuten sua käytetään lypsylehmänä niin kauan kuin sulta riittää lypsettävää. Jos huomataan, että sua voi lypsää ja sä et puolustaudu niin susta tulee helppo kohde saada rahaa.

jatkan vielä tätä vastausta, että rikoksien uhrit soittavat yleensä poliisille. Jos sä koetat kostaa omin päin niin sen jälkeen sä et pysty soittamaan poliisille koska tunnet syyllisyyttä ja pelkäät saavasi itse tuomion rikoksistasi. Tällä tavoin liigat hallitsevat narkkeja jotka elävät alamaailmassa. 

Vierailija
38/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika raukkamaista. Ja te sitten pidätte itseänne niin kovina miehinä, ettei joukkoon edes naisia voida hyväksyä.

Kaksi raukkamaisinta asiaa, jotka äkkiseltään keksin: kimppuun käyminen selän takaa ja selän takana sekä joukolla yhden kimppuun, joka on yksin. En edes ottaisi koiraa joka hyökkää kimppuun selän takaa. Kaikki rodut ei edes niin alhaiseen toimintaan pysty.

Musta te ette ole miehiä, vaan vässyköitä. Oikeastihan tosimies on sellainen, joka itse ansaitsee rahansa, ei ylivoimalla muiden kimppuun käymällä kiusaa niitä uhreiltaan. Sossun luukulla käyminenkin on ylevämpää toimintaa. Joka kerta kun näen vässykkäliivit jonkun päällä, mielen täyttää syvä halveksunta ja inho. Pthyi!

Vierailija
39/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiintoisa tietää miten näiltä jengeiltä tilataan pahoinpitelyitä. Eräs tuttuni (nainen) elää jatkuvan uhan alla koska huumehörhö exänsä on palkannut jonkun uhkailemaan häntä, en tiedä onnistuiko pahoinpitely. Elänyt vuosikaudet muuttaen aina paikkakuntaa

Miettikää, demokratia-Suomessa.

Vierailija
40/77 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni ei pelkotiloissa tule, niin tapat aikaa VAUVAPALSTALLA.

Varsinainen toughguy.