Lapsia hoitaa nyt Helsingissä sitten museoväki,
liikuntaihmiset ja kirjastotädit. Semmosta varhaiskasvatusta.
Mitähän joku sotamuseon kassa tietää lastenhoidosta?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole toteutunut. Tartunnat ja poissaolot laskevat.
Kyllä on. Kaupunki tiedotti juurikin tänään. Tartunnat ei todellakaan ole laskeneet.
Vierailija kirjoitti:
Onko 8000 tartuntaa vähemmän kun eilinen 7000kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei pääse testiin joten mitään lukuja ei ole.
No ei pysyvästi tietenkään olisi mikään ideaali ratkaisu mutta hätätilanteeseen varmasti jotain apua on näistä. Ainakin isommat esim. Eskarilaiset, ei niin paljon enää tarvitse sellaista perushoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne on mitattu? Eihän nykyään tehdä virallisia testejä, jousta jäi jälki, että x määrällä oli positiivinen korona tulos. Kotitesti ei näy tilastoissa. Mihinkään näitä lukuja ei anneta.
No jos ei kelpaa, niin vanhemmat jääkööt itse hoitamaan lapsiaan.
Simppeliä.
Tosin jos itse olisin museo- tai kirjastoalalla, niin en kyllä suostuisi. Jäisin vaikka saikulle itsekin.
Vierailija kirjoitti:
No ei pysyvästi tietenkään olisi mikään ideaali ratkaisu mutta hätätilanteeseen varmasti jotain apua on näistä. Ainakin isommat esim. Eskarilaiset, ei niin paljon enää tarvitse sellaista perushoitoa.
Nimenomaan eskarilaisten pitää saada sitå varhaiskasvatusta.
Vanhemmat on aina ensisijaisesti vastuussa lapsistaan.
Järjestäkää hoito itse tai jääkää kotiin.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei kelpaa, niin vanhemmat jääkööt itse hoitamaan lapsiaan.
Simppeliä.
Tosin jos itse olisin museo- tai kirjastoalalla, niin en kyllä suostuisi. Jäisin vaikka saikulle itsekin.
Helsinki poisti kuntalisän jotta mahdollisimman moni joutuisi laittamaan lapsen päivähoitoon.
Helsinki rikkoo lakia. Päivähoitotilanne on ollut surkea jo vuosikausia. Eikä mitään ole tehty.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne riittävästi tiedä lastenhoidosta
Ai joku lapseton parikymppinen uimavalvoja on nyt sitten parempi kuin oma äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oma äiti voi totta kai hoitaa lapsensa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on vuosia painostanut laittamaan lapset varhaiskasvatukseen koska se on laadukkaampaa kuin kotihoito. Onko tämä laadukkaampaa?
Sotamuseossa ei ole siirretty. Vanhusten päivätoiminnan ollessa kiinni sieltä riittää...
Koko "varhaiskasvatus" on silmänkääntötemppu jolla yritetään saada asiat näyttämään siltä, että päivähoidon laadun heikkeneminen olisi itse asiassa parannus. Konsultit on pantu kehittämään kyseinen termi jotta asiat näyttäisivät hienoilta. Vaikka tosiasiassa asiat ovat koko ajan menneet heikompaan suuntaan, kun henkilökuntaa on koko ajan vähemmän ja henkilökunnalla on koko ajan vähemmän aikaa lapsille.
Olisi korkea aika lopettaa kyseinen pelleily, kumota varhaiskasvatuslaki ja palauttaa voimaan päivähoitolaki. Lapset tarvitsevat tätien ja setien läsnäoloa eikä mitään raporttia kirjoittavaa "varhaiskasvattajaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on vuosia painostanut laittamaan lapset varhaiskasvatukseen koska se on laadukkaampaa kuin kotihoito. Onko tämä laadukkaampaa?
Jos hoitajat on sairaana niin he ovat. Järjestä sinä laatua lapsellesi ja ole kerrankin hänen kanssaan.
Tiedoksi ap:lle, että Sotamuseo ei ole Helsingin kaupungin museo. Se on osa puolustusvoimia.