Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kohtia vartalossanne johon ette halua puolisonne koskevan?

Vierailija
26.01.2022 |

Ja miten puolisosi tähän suhtautuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. B-rappu. Siihen ei kosketa. Se on "exit only". Kumppani on hyväksynyt tilanteen.

Vierailija
2/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja totta kai kumppani kunnioittaa määrittämiäni fyysisiä rajoja. Samoin hänellä on tiettyjä kohtia vartalossa, johon ei halua koskettavan ja niihin en silloin koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris

Vierailija
4/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koskee mun pyllynreikää niin se on ero!!! En halua myöskään että koskee silmään, pupilliinn tai silmämunaan. En  halua että koskee korvan sisäpuolelta. En halua että koskee hampaisiin tai kitalakeen. En halua että koskee silmäluomiin. En halua että koskee pyllykarvoihini

Vierailija
5/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina.

Vierailija
6/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
7/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja totta kai kumppani kunnioittaa määrittämiäni fyysisiä rajoja. Samoin hänellä on tiettyjä kohtia vartalossa, johon ei halua koskettavan ja niihin en silloin koske.

Minulla erilainen kokemus. Olen sanonut että en pidä kun tiettyyn kohtaan kosketaan. Mies sanoo, että hän pitää siitä ja saa koskea siihen jos haluaa. Joskus kun olen kieltänyt, taas kerran, niin mies tuohtuu että kumma kun hänen kumpaakaan exäänsä ei haitannut ja sai aivan rauhassa koskea eikä heillä ollut itsetunnossa mitään ongelmaa. Loukkaannuin noista sanoista, ihan kun minun tulisi toimia kuten hänen exänsä. Silloin sain kuulla olevani niin herkkä, että hänen täytyy varmaan varoa sanojaan etten suutu olemattomista asioista.

En millään meinaa päästä hänen sanoistaan yli. Monesti sitten annan koskea koska suuttuu muuten taas jos en anna, vaikka minusta se tuntuu todella epämukavalta.

Vierailija
8/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa- ja selkämakkarat. Muuten saa koskea ihan mihin vaan, mutta tunnen itseni ällöttäväksi, jos olen sellaisessa asennossa, että syntyy makkaroita, jolloin en anna puolisoni hivellä siitä kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän